Hallo,
Om te beginnen: Ik heb een Asus A7v600 Mobootje. Ik las op inet dingen over de ideale AGP Apperture Size . Nou dacht ik; laat ik eens mijne opkrikken naar 128 Mb. Aangezien hier goede resultaten mee werden behaald. Wat schetst mijn verbazing? Mijn Apperture size is "greyed out"; oftewel, ik kan hem niet veranderen. Ik weer zoeken op google. Kom ik erachter dat dit een bug is in de 1005 bios van asus. Ik mijn bios updaten naar 1006.
Heey , geweldig. Ik kan mijn apperture size veranderen naar 128MB . WOEI
Reboot en .... " Hardware monitor found an error ; F1 to continue and DEL to enter SETUP "
Dus ik naar Hardware monitor en naar veel zoeken blijkt dat de melding weg is na het Ignoren van de CPU fan speed. Mijn idee is dat de bios vind dat de CPU fan speed te langzaam is ( 1500 RPM Zalman cnps7000a ).
Nou is het gewoon ignoren geen oplossing maar een omweg, buiten dat kan ik meteen niet meer mijn fan speed in windhoosXP aflezen
Dus, mijn vraag, wie heeft dit nog meer en nog sterker, Wie heeft hier een oplossing voor? De mogelijkheden die ik zelf heb ontdekt zijn : Trug naar 1005 en het AGP apperture probleem voor lief nemen of Ignoren wat ook nie alles is.
Behoorlijk wat paginas aan fora's afgelezen maar nog geen oplossing gevonden. Zit al enkele maanden met dit probleem . Als iemand zou kunnen helpen graag
greetz Pakjebakmeel ofwel gewoon wouter
OOPS , ff edit . Mijn specs:
Asus A7v600
Barton 2800+
Zalman 7000a
512 megs DDR333 infineon en Samsung 2x 256
Club3d9500Pro
Zalman Passive VGA
Maxtor diamond max9 120GB Sata
Maxtor diamond max8 40 GB Ata
Pinnacle PCTV Pro
Aopen 52x32x52 Chameleon
Liteon LTD-163 DVDROM Rpc1
Chieftec 360Watt ( Goede voltlines )
Om te beginnen: Ik heb een Asus A7v600 Mobootje. Ik las op inet dingen over de ideale AGP Apperture Size . Nou dacht ik; laat ik eens mijne opkrikken naar 128 Mb. Aangezien hier goede resultaten mee werden behaald. Wat schetst mijn verbazing? Mijn Apperture size is "greyed out"; oftewel, ik kan hem niet veranderen. Ik weer zoeken op google. Kom ik erachter dat dit een bug is in de 1005 bios van asus. Ik mijn bios updaten naar 1006.
Heey , geweldig. Ik kan mijn apperture size veranderen naar 128MB . WOEI
Nou is het gewoon ignoren geen oplossing maar een omweg, buiten dat kan ik meteen niet meer mijn fan speed in windhoosXP aflezen
Dus, mijn vraag, wie heeft dit nog meer en nog sterker, Wie heeft hier een oplossing voor? De mogelijkheden die ik zelf heb ontdekt zijn : Trug naar 1005 en het AGP apperture probleem voor lief nemen of Ignoren wat ook nie alles is.
Behoorlijk wat paginas aan fora's afgelezen maar nog geen oplossing gevonden. Zit al enkele maanden met dit probleem . Als iemand zou kunnen helpen graag
greetz Pakjebakmeel ofwel gewoon wouter
OOPS , ff edit . Mijn specs:
Asus A7v600
Barton 2800+
Zalman 7000a
512 megs DDR333 infineon en Samsung 2x 256
Club3d9500Pro
Zalman Passive VGA
Maxtor diamond max9 120GB Sata
Maxtor diamond max8 40 GB Ata
Pinnacle PCTV Pro
Aopen 52x32x52 Chameleon