Toon posts:

Counter-strike 1.5 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met counter-strike 1.5
Telkens als er een mapchange plaatsvindt, loopt het spel vast, waardoor ik steeds bij een mapchange uit het spel moet gaan. Weet iemand hier een oplossing voor?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
tijd voor 1.6? www.steampowered.com :)

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Heb je onlangs in de config gekloot of iets anders verandert? Als eerste zou ik een reinstall doen, dat is (was voor mij) de oplossing van de meeste problemen :) Ik zou dat als eerst proberen.
Iid, zijn 1.5 werkt dan gelijk als een zonnetje :|

Ja doe maar.

Verwijderd

KoPa: Als je niet wilt upgraden naar 1.6, en het spelen met je config niets helpt, zou je dan wat meer informatie willen geven? Zie Lees dit voor je een topic opent/een reply post! voor wat voor'n gegevens we nodig zouden kunnen hebben.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
ligt het niet aan je internet verbinding dat je zeg maar time out van server :?

My favorite programming language is solder.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de reinstall gedaan, en hij werkt nu weer. Dankjewel.
De reden dat ik niet wil upgraden naar 1.6 is dat het daar voor de CT te makkelijk is. Als je zo'n schild neemt, win je de hele tijd.
By the way: weet iemand welke server ik het best kan nemen voor CS 1.5 voor de map de_dust als ik 's nachts na tweeën nog wil spelen. Eerst was het zo dat de servers van zwaar van de kaart helemaal vol waren rond drie uur 's nachts. Maar nu begint daar verandering in te komen. Ik heb het idee dat er steeds minder CS wordt gespeeld. Weet iemand of dit klopt?

Later :9

Verwijderd

Topicstarter
Het kan tog niet aan de time-out van de server liggen. Hoe kan dat nou?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
goh wat appart dat er nog weinig (en steeds minder) mensen 1.5 spelen, daar verbaas ik me echt over! ;)

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
*weg

[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 01-02-2004 11:56 ]

My favorite programming language is solder.

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:22:
De reden dat ik niet wil upgraden naar 1.6 is dat het daar voor de CT te makkelijk is. Als je zo'n schild neemt, win je de hele tijd.
By the way: weet iemand welke server ik het best kan nemen voor CS 1.5 voor de map de_dust als ik 's nachts na tweeën nog wil spelen. Eerst was het zo dat de servers van zwaar van de kaart helemaal vol waren rond drie uur 's nachts. Maar nu begint daar verandering in te komen. Ik heb het idee dat er steeds minder CS wordt gespeeld. Weet iemand of dit klopt?

Dude, gebruik all seeing eye.. tenminste daar heb ik altijd servers mee. Of gebruik GameSpy (niet echt aan te raden, dat liep hier voor geen moer).

http://www.udpsoft.com/eye2/index.html <-- voor All Seeing Eye

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:22:

cs wordt niet minder gespeeld, maybe zelfs meer, maar zo'n beetje 80% is inmiddels overgestapt op 1.6, dus op 1.5 zal het idd minder druk zijn. van dat schild is trouwens niet waar. in heel veel publics zijn shields restricted en in cb-wars sowieso! bovendien als je wel shield gebruikt in een pub dan wordt dat niet erg gewaardeerd wat vaak resulteert in een votekick ofzo. ik ben het wel met je eens dat die shields stom zijn, niet echt een goede ontwikkeling, maar dat je er nou zoveel last van hebt is onzin. het is iig geen reden om niet te upgraden.

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 01-02-2004 18:00 ]

Pagina: 1