Hoi beste lui, ik ben net nieuw en laatst hier al heel goed geholpen.
Nu heb ik wederom een vraag. Ik wil een nieuwe pc. Hoeft geen hi-tec geval te zijn, maar ik heb wel een eisen-pakketje:
Ik wil zowiezo:
Alles zeer goedkoop (ben Nederlander)
Alles van goed kwaliteit (duh)
Kast voeding etc.
Photoshop 8 gaan draaien.
min 80gb HD (liefst meer)
Intel P4
min 512 mb geheugen
3,5 inch
netwerkkaart
min 2x USB
CD-rom rewiter
evt. DVD rewriter ( ligt aan prijs)
Een scherm heb ik al!!
Ik heb ongeveer €850 te besteden.
Nu zei iemand ga naar MEMO...ik naar MEMO. Gaan 2 gasten daar met elkaar discusieren over wie gelijk had over het volgende:
Ik vroeg maakt het uit of ik nu een P2,4 of P3,0 neem. De één maakt niks uit ligt aan wat je andere componenten worden en aan de doorvoer snelheid (buss??) Als die hoog is is je doorvoer snelheid groter dus kan een P2,4 sneller zijn. De ander: NEEEE een P3,0 is sneller want die heeft een grotere prediction snelheid, dus die rekent toch beter vooruit!
Afijn, ik wil een nieuwe pc zodat ik leuk website kan gaan proberen te maken mbv PS8, Flash, Dreamweaver. Is €850 te doen?? Wat moet ik nu echt hebben? Ben beetje bang dat ik over een jaar weer kan gaan shoppen en dat is NIET mijn bedoeling.
Alvast bedankt voor al jullie info en hulp!!
ps. Ik gan nu pitten, maar morgen om als ik thuis kom (16:00) kijk ik meteen!!
Nu heb ik wederom een vraag. Ik wil een nieuwe pc. Hoeft geen hi-tec geval te zijn, maar ik heb wel een eisen-pakketje:
Ik wil zowiezo:
Alles zeer goedkoop (ben Nederlander)
Alles van goed kwaliteit (duh)
Kast voeding etc.
Photoshop 8 gaan draaien.
min 80gb HD (liefst meer)
Intel P4
min 512 mb geheugen
3,5 inch
netwerkkaart
min 2x USB
CD-rom rewiter
evt. DVD rewriter ( ligt aan prijs)
Een scherm heb ik al!!
Ik heb ongeveer €850 te besteden.
Nu zei iemand ga naar MEMO...ik naar MEMO. Gaan 2 gasten daar met elkaar discusieren over wie gelijk had over het volgende:
Ik vroeg maakt het uit of ik nu een P2,4 of P3,0 neem. De één maakt niks uit ligt aan wat je andere componenten worden en aan de doorvoer snelheid (buss??) Als die hoog is is je doorvoer snelheid groter dus kan een P2,4 sneller zijn. De ander: NEEEE een P3,0 is sneller want die heeft een grotere prediction snelheid, dus die rekent toch beter vooruit!
Afijn, ik wil een nieuwe pc zodat ik leuk website kan gaan proberen te maken mbv PS8, Flash, Dreamweaver. Is €850 te doen?? Wat moet ik nu echt hebben? Ben beetje bang dat ik over een jaar weer kan gaan shoppen en dat is NIET mijn bedoeling.
Alvast bedankt voor al jullie info en hulp!!
ps. Ik gan nu pitten, maar morgen om als ik thuis kom (16:00) kijk ik meteen!!