Toon posts:

verwijderde berichten terug te halen via base/prox/mobi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb (waarschijnlijk een dom) vraagsken, maar als ik een bericht verwijder, maar later blijkt dat ik het nog nodig heb om een of andere reden, kan ik dan bijvoorbeeld nr base of proximus of mobistar gaan en hen mijn beircht vragen? of zorgen zij eigenlijk puur en alleen voor de transport van sms'sen en slaan zij daar niets van op?

mvg

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 11:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zelfs als ze daar opslaan, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt, zullen ze het echt niet op navraag opnieuw naar jou sturen.

Die maatschapijen kunnen heel veel maar doen, maar zullen dat echt niet voor zomaar een klant willen regelen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
ja , dat ze me dat zomaar niet gaan geven betwijfel ik niet, maar wat ik me vooral afvraag is ofze daar werkelijk niets van opslaan? kan we wel voorstellen dat ze weten dat jij vb een bericht vandaag om 20.13 naar iemand gestuurd hebt ( en dus dat ze ook dat nr weten) maar of ze de inhoud van dat bericht opslaan, dat zou ik graag weten.

is zoals bij emails denk ik dat de providers wel weten wanneer je en nr wie je een mail verstuurd maar dat ze ook de inhoud niet opslaan, of zit ik hier nu volledig verkeerd :s

Verwijderd

Topicstarter
kan me niet voorstellen dat niemand dit weet???:s

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 17:12

Nick Name

SinFest!

Er staat mij bij dat er enkele jaren geleden bij een actualiteitenprogramma naar voren kwam dat Ben (nu T-Mobile) het sms-verkeer in zijn geheel zou loggen en dit enkele jaren zou opslaan...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Vodafone & t-Mobile loggen het iedergeval wel; athans 1 jaar geleden nog wel.

Waarom bel je gewoon niet op?

[ Voor 29% gewijzigd door avon op 29-01-2004 19:07 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Nee SMS wordt niet opgeslagen, SMS berichtjes worden verstuurd op een manier vergelijkbaar met SMTP, de enige uitzondering is wanneer de ontvanger zijn gsm niet aan heeft staan, dan worden smsjes 24 tot 72 uur bewaard in de sms centrale van de ontvangende kant. Daarna worden ze gewist.

Verwijderd

Topicstarter
thx topic mag geclosed worden
Pagina: 1