Ik heb hier een computer van een klant met Windows XP. Het begon dat bij Internet Explorer opstarten de hele computer crashte en opnieuw opstartte dus harde schijf had ik het vermoeden. Thuis vervangen en nog steeds hetzelfde, dus geheugen vervangen. Geen verschil. Ik heb toen alle kaart eruit gehaald en ik heb nu maar het moederbord vervangen en geen verschil want de Log Error geeft de volgende error:
Bron: System error
Categorie: (102)
Gebeurtenis id: 103
Foutcode: 0000007D, parameter1 00000000D, parameter2 00000000, parameter3: 000000000, parameter 4: 00000000
Op internet zeggen ze dat het hardware problemen met moederbord of processor zou moeten zijn. Dus ik heb nu alles vervangen in de computer. De VGA, geluidskaart alles is eruit en vervangen en??
Ik krijg heel veel system error. Als ik dus de geluidskaart installeer crasht de pc. Is het beter om maar Windows opnieuw te installeren? Of is dit op te lossen?
Ik word gek van die melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout. Als ik zeg niet verzenden dan blijft het maar komen en als ik zeg van Rapport verzenden dan crasht die. Het lijkt of iets met Windows zit maar als je naar boven naar de error kijkt dan lijkt het wel of het hardware is.
Edit: Chkdsk gedraaid en nu start Internet Explorer helemaal niet
Bron: System error
Categorie: (102)
Gebeurtenis id: 103
Foutcode: 0000007D, parameter1 00000000D, parameter2 00000000, parameter3: 000000000, parameter 4: 00000000
Op internet zeggen ze dat het hardware problemen met moederbord of processor zou moeten zijn. Dus ik heb nu alles vervangen in de computer. De VGA, geluidskaart alles is eruit en vervangen en??
Ik krijg heel veel system error. Als ik dus de geluidskaart installeer crasht de pc. Is het beter om maar Windows opnieuw te installeren? Of is dit op te lossen?
Ik word gek van die melding dat het systeem is hersteld van een ernstige fout. Als ik zeg niet verzenden dan blijft het maar komen en als ik zeg van Rapport verzenden dan crasht die. Het lijkt of iets met Windows zit maar als je naar boven naar de error kijkt dan lijkt het wel of het hardware is.
Edit: Chkdsk gedraaid en nu start Internet Explorer helemaal niet
[ Voor 3% gewijzigd door itsalex op 28-01-2004 22:47 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!