cpu cooler overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2025
wie heeft een overzicht met alle cooler prestaties die te koop zijn. maar dan ook alle cooler dus met zalman en Gigabyte 3D Cooler-PRO , Artic Copper Silent 2L enz. en dan dan ook nog allemaal getest op dezelfde AT (Ambient Temperatuur).
en up to date houden.
er zijn wel wat links maar die zijn meestal niet up2date. en bevat niet alle coolers. nu haal ik min info uit een site en de andere cooler uit een andere site maar das weer appel met peer vergelijken.

kunnen wij niet een database maken in tweakers over alle coolers. soort tweakers pricewatch met testen. waar wij onze waarden kan opgeven. of iets anders...

dan was het denk ik ...... geloof ik.

out

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Het nadeel hieraan is dat iedereen andere specs heeft en daardoor krijg je geen correcte waardes. Bv mijn moederbord Ga-7VRXP v1.1 heeft een temperatuurafwijking van +10 graden.
Gaat dus gewoon moeilijk

>Systeemspecs<

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2025
Nimrod|IA schreef op 28 januari 2004 @ 21:48:
Het nadeel hieraan is dat iedereen andere specs heeft en daardoor krijg je geen correcte waardes. Bv mijn moederbord Ga-7VRXP v1.1 heeft een temperatuurafwijking van +10 graden.
Gaat dus gewoon moeilijk
dan mot er 1 persoon dat gaan doen. en ik kijk nu naar mr. tweakers.net of mvr. GOT. }:O

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nimrod geeft exact het punt weer waarom dit niet gaat werken vanuit forum-oogpunt: iedereen heeft een andere config. Alleen koelers getest op exact zelfde mobo/proc/os/bios/etc zullen realistisch te vergelijken zijn. Als je gewoon vergelijkings-charts zoekt, is THG wel een goeie:

http://www.tomshardware.com/cpu/20010306/cooler-02.html

Recenter:
http://www.tomshardware.com/cpu/20030113/

Zoek met Google.com gewoon op cpu cooler comparison of overview, dan zal je representatieve vergelijkingen vinden, want nogmaals, hoe leuk het ook zou zijn, op een forum met allerhande verschillende HW gaat dat niet werken :)
icegodd schreef op 28 januari 2004 @ 21:53:
[...]

dan mot er 1 persoon dat gaan doen. en ik kijk nu naar mr. tweakers.net of mvr. GOT. }:O
Koop jij al die koelers en andere hardware even in? Niet alles wordt gesponsord of is te sponsoren, helaas ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 28-01-2004 21:55 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.