Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

koffermod

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik zal de eerste niet zijn, maar ik wil toch graag een koffermod maken. Ik krijg waarschijnlijk een oud PCtje van iemand doorgeschoven(cyrix 200Mhz, 64Mb). Nu is deze compu een AT model. Als het goed lukt, wil ik er over een tijdje een nieuw mobo enz. inzetten, want dit is natuurlijk niet echt snel :P . Maar als ik een mod maak, die voor een AT moederbord is, kan ik hier dan later weer een ATX moederbord inzetten, zonder al te veel aanpassingen?(behalve de voeding dan). En hoe moet ik het moederbord in de case zetten? Mijn case heeft namelijk een binnenkant die met rubber bekleed is, dus daar afstandsbusjes ingooien gaat wat lastig. Heeft iemand van jullie trouwens wat leuke koffermod-pics voor me?

Alvast bedankt,

Lucas de Boer

Verwijderd

Als je er een nieuwe voeding en backplate inzet kun je erzo een atx mobo in proppen, voor pics:

klik

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 21:25

Sebje

Makelaartje

Hoi. Welkom op GOT!

Leest voordat je een post plaatst eerst even de sticky's op de begin pagina. Hier staat ook wat de do's en don't zijn bij het plaatsen van een post. OP klik anders even op de Faq bovenin dit scherm

probeer de search eerst eens daar is ie voor:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/600206/

[ Voor 56% gewijzigd door Sebje op 28-01-2004 21:52 ]

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Ibex

^^ met stom.

Op de search zijn koffermods met hopen te vinden, dus voor die vraag verwijs ik je daarnaartoe.
Ik denk dat het niet zo veel aanpassing vraagt om van een AT naar een ATX te gaan. De afstandsbusjes zal je echter wel opnieuw moeten insteken enzow. Over die afstandsbusjes heb ik eerlijkgezegd geen id, maar misschien dat je de backplate van je oude case erin kan steken? en dan later een backplate van een ATX wanneer je de pc upgraded.
Oohja, die groetjes en je naam enzo zijn niet nodig (conform de FAQ). Wij Tweakers doen sowiezo elkaar steeds de groeten.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Verwijderd

Met de almachtige search is heel veel te vinden over koffermods. En als je het slim aanpakt, kan je een plaatje dremelen die de connectors van je AT moederbord doorlaat, en dat plaatje in de koffer zetten. Later kan je die dan vervangen. Maar het is erg omslachtig en veel (precisie) werk, ik zou het gelijk goed doen en er ATX spullen in kieperen.

Succes en zoek even op het forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.