jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
quake 3 demo laten runnen
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
in de nieuwe sisoft sandra zit ook een soort test ofzo nog niet naar gekeken eerlijk gezegd.
je kan ook prime95 gebruiken (gevaarlijk om hiet te zeggen) of idd een q3a draaien
je kan ook prime95 gebruiken (gevaarlijk om hiet te zeggen) of idd een q3a draaien
Hé das een goeieOp dinsdag 12 december 2000 17:19 schreef CORVETTE het volgende:
quake 3 demo laten runnen
eh, en dat issisoft sandra
je kan ook cpu burn 2 draaien... daarbij zitten wat dos proggies zoals burnbx, burnk6 en burn p6. voor een athlon werkt burnk6 heel aardig. het is een proggie dat in een dosbox je cpu stresst. en dat doet ie heel aardig, mijn cpu wordt er heter van dan van quake 3 en ook dan van seti.
Verwijderd
Kai's powertools 6 voor Photoshop. Als je de Gel plugin draait, giert de temp. omhoog. Ook Delta force 3 stresst mijn PC meer als al die tools als BurnP6, Seti, etc.
Je proc op 100% belasten is niet moeilijk..
-Koe
-Seti
-Prime
-q3 demo
-etc
-Koe
-Seti
-Prime
-q3 demo
-etc
oei... ik hou het meestal bij een dubbel potje patienceOp dinsdag 12 december 2000 21:18 schreef -MiKe- het volgende:
Of...je martelt de CPU ff met de Windows Calculator
Verwijderd
Surf ff naar wat sexsites,,, wordt ie wel heet van (ik mag aannemen dat je een geile cpu hebt)
hmmm kben gister eens wezen spelen met warme cpu's en dingen. Hijs normaal rond de 26 graden, (coolermaster slotA -> 1,2ghz) en na een uurtje 3dm2k demo,mp3,prime95,koe haalde hij de 31 graden, volgens mij is die dan gewoon goed gekoeld, want gestresst is die zeker wel 
mzzl
mzzl
Ik had laatst de win98 systeem monitor aan gezet. en daar zie je ook de CPU belasting.
Ik weet niet of die tool een beetje precies is, maar ik had wel een tijdje 100% met Q3 demo!
Ik weet niet of die tool een beetje precies is, maar ik had wel een tijdje 100% met Q3 demo!
moet je tijdens seti maar eens kijken..
continu 100% belasting!
continu 100% belasting!
Pagina: 1