Toon posts:

Webcam irritaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb in een totaal verkeerde bui een Creative webcam NX gekocht...

Netjes geinstalleerd en wat gebeurt er:
zodra het beeld start, houdt ie er ong. 3-5 seconden mee op (hij freezt). en crasht het progje dat ervoor gebruikt wordt.
Andere drivers hetzelfde probleem.
software maakt niet uit, want zowel de bijgeleverde software als MSN bijv. heeft dezelfde symptomen. De usb-poort ernaast stopt er dan ook mee.
Heel het zooitje is dan niet meer aan de praat te krijgen tot na een reboot.
Maar dan is het weer het zelfde verhaal.

-bios staat goed voor zover ik kan zien.
-Windows XP.

Alsjeblieft IEMAND die dit ook heeft (gehad) / herkent en weet wat ik moet doen???

Verwijderd

ja alleen dan met een logitech en heb hem proberen om te ruilen maar ze hadden hem niet meer dus kreeg ik money back maar hij deed het daar dus ook niet op de pc... was gewoon stuk

Verwijderd

Ik heb EXACT hetzelfde probleem, alleen duurt het bij mij 5min voordat dat gebeurd.

Ook WinXP.

Iemand een idee?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
ik zou gewoon naar de winkel stappen en een nieuw eisen, of geld terug.

Verwijderd

Ik heb nog wat onderzoek gedaan, en het lijkt alsof alleen mensen met een AMD dit probleem hebben.

Mag ik de topic starter vragen wat hij heeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:26:
Ik heb nog wat onderzoek gedaan, en het lijkt alsof alleen mensen met een AMD dit probleem hebben.

Mag ik de topic starter vragen wat hij heeft?
Met mijn Philips Toucam XS en mijn amd setup heb ik er geen last van. Dat de invloed van je processor op je webcam is :? Lijkt me niet :X

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ruikt naar een beetje buggy aansturing van de USB poorten...

Heb je het BIOS van je moederplank al naar een nieuwe versie geflashed ofzoiets dergelijks?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 22:08

E-Rick

I love it :7

Via chipset toevallig? kijk eens hier: [rml][ XP] Logitech Quickcam > loopt vast[/rml]

Choose life

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:52

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:30:
[...]

Met mijn Philips Toucam XS en mijn amd setup heb ik er geen last van. Dat de invloed van je processor op je webcam is :? Lijkt me niet :X
Ik heb een TU-Cam Pro en heb er ook geen probs mee op m'n AMD

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ik heb een ander probleem, maar ook met een Creative NX Pro webcam dus ik denk laat ik het hier maar posten. Hij deed het prima onder Windows2000, maar onder WindowsXP loopt de install meteen aan het begin vast (progress bar begint op 5% en blijft daar vrolijk staan).
Ik heb mijn webcam, zoals in de manual staat, nog NIET aangesloten, omdat hij eerst geinstalleerd moet worden, dus daar kan het niet aan liggen. :/

Iemand vergelijkbare problemen onder WindowsXP?

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Verwijderd

hier een philips tu cam pro onder xp, xp autodect de cam gewoon, dus de bijgeleverde software instaleer ik niet (meer) omdat ik de cam eigenlijk alleen maar voor msn gebruik.
Mijn cam crached vaak als ik via msn de camera instellingen wil veranderen.
Op zicht maak ik er niet zo een punt van en hebt daarom ook geen onderzoek naar de aard van dit euvel gedaan. computer wordt meer als oc-bak gebruikt ook dus dat msn in mijn geval boeit niet zo.

Ik draai xp pro ,compleet geupdated.

ff een toevoeging, miss voor de mensen die geintreseerd zijn, ook al instaleer ik de bijgeleverde software werkt het nog steeds niet helemaal fris
Pagina: 1