Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] The MSI case [cm]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo jongens;

ik dacht lk laat ik mijn case eens flink modden en di is het geworden:

en hier de kabels even opgeruimt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/12885dmZUB4Lp.JPG

hier de straalbuis die nu naar boven loopt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/12885jzufRbCv.JPG

even een wekkerradio gesloopt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/12885zx9QJHqC.JPG

nu het eindresultaat met traanplaat foilie om de case:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/12885CAHTgJ1q.JPG

de zijkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/12885fWVgP9Uc.JPG

en nu de voorkant nog eens:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/12885Yk6stPbK.JPG

nou jongens wat vinden jullie ervan?

waarwschijnlij koop ik ook nog zo'n cpu koeler:

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/44978mcl.jpg

deze kost 25 euro bij mycom maar dan moet ik nog eens 9 euro dokken en daar heb ik geen zin in dus weet iemand of die ook ergens anders te koop zijn>

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 10:35 ]

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:34
Redelijk nette eerste post :)

Jou case is ongeveer een combinatie van veel modjes die hier langs komen.

LCD-tje, traanplaat etc. Ziet er toch nog best leuk uit. :)

Mischien dat je die cd-drives nog eens onder handen kunt nemen?

[ Voor 17% gewijzigd door AttiX op 28-01-2004 21:35 ]

Verwijderd

frontjes overspuiten, maar ik vind hem dan nog een beetje standaard, sorry, mijn mening

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Hoe zit het eigenlijk met die buis die je compleet alleen voor je cpu hebt gebruikt, merk je ook dat er wat meer gekoelt wordt? Of is het allemaal niet zo denderent.

Ik ben namelijk mij broertje aan het vetmesten om een soor cooling-tube (heet dat zo?) door veel Pringles-buisjes te legen.

Ik had ook een tijdje van die flowcharts erin, maar dat scheelde maar 1 graad, dus had niet echt zoveel zin.

Mja, om ff wat te zeggen, het ziet er wel leuk uit. :)

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11

Ibex

^^ met stom.

Mooi (en ook men complementen over je eerste post :)).
Idd wel wat standaard, maar dat zijn alle mods tegenwoordig aan het worden, dus geen punt daarover, het is iig een complete mod.
Ik vind vooral de traanplaatfolie wel leuk, die letters aan de rechterflank lijken zo uberstrak :)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:39

BLN

T traanplaat folie is leuk maar ik vind t verder niets speciaals. Ik kan op de foto;s niet goed zien waar je de kabels mee heb geordend. T lcdtje is wel leuk; waar gebruik je die voor? Ik dacht toen ik de eerste regel las van: wow die heeft zn hele case overhoop gehaald.

Edit: Die luchtkanalen heten fanducts.

[ Voor 8% gewijzigd door BLN op 28-01-2004 21:43 . Reden: ff wat toe te voegen ]

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

Topicstarter
Ibex schreef op 28 januari 2004 @ 21:38:
Mooi (en ook men complementen over je eerste post :)).
Idd wel wat standaard, maar dat zijn alle mods tegenwoordig aan het worden, dus geen punt daarover, het is iig een complete mod.
Ik vind vooral de traanplaatfolie wel leuk, die letters aan de rechterflank lijken zo uberstrak :)
de zijkant update ik zo even. en ja oer de temps die zijn bij mij 4 graadjuhs gedaalt >:) maar hij zit er vooral in voor de sier. maar vertel mij dan nou eens wat is dan heel appart en niet te duur? noem maar eens wat jullie zeggen dat wel maar wat is dan wel mooi, appat enz. BTW wat hebben jullie te zeggen overd die cpu koeler?

• BLN
  • Laatst online: 13:39

BLN

Die CPU koeler zijn veel mensen erg tevreden over(dit zeg ik naar aanleiding van vele reacties hier op GoT) maar je kan bijvoorbeeld delen van je kast redesignen en als je goedkoop wilt gebruik je mdf om de nieuwe delen te maken, of glas vezel, kun je ook leuke dingen mee doen. Want raampjes met een ccflletje zijn zow standaard tegenwoordig.(er staat tegenwoordig zelfs 1 bij mycom Hoofddorp |:( )

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

Topicstarter
BiX schreef op 28 januari 2004 @ 21:47:
Die CPU koeler zijn veel mensen erg tevreden over(dit zeg ik naar aanleiding van vele reacties hier op GoT) maar je kan bijvoorbeeld delen van je kast redesignen en als je goedkoop wilt gebruik je mdf om de nieuwe delen te maken, of glas vezel, kun je ook leuke dingen mee doen. Want raampjes met een ccflletje zijn zow standaard tegenwoordig.(er staat tegenwoordig zelfs 1 bij mycom Hoofddorp |:( )
nog meer reacties? ik kan niet zoveel doen met de andere zijkant van men case want daar zit het moederbord direct op vast. ik denk dat er nog zo'n blohwhole boven de voeding komet. en dat ik die buis eruit haal en de drives steal.!

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

sja... standaard... goh wat is standaard. Je hebt er duidelijk wel werk in gestoken, en persoonlijk houd ik helemaal niet van dat onwijze gepimp... dus in mijn ogen: geslaagde mod! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
SetsunaKaede schreef op 28 januari 2004 @ 21:55:
sja... standaard... goh wat is standaard. Je hebt er duidelijk wel werk in gestoken, en persoonlijk houd ik helemaal niet van dat onwijze gepimp... dus in mijn ogen: geslaagde mod! _/-\o_
de pijp is eruit:F
en nu ng een andere cpu coeler:D

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 10:13
ziet er niet verkeerd uit, alleen vraag ik me af waarmee je je kabels "ge-round" hebt? met bruine tape? dat gaat heel erg plakken als je het mij vraagt :X
maar dat wekker-radio display is wel leuk verwerkt in frontje.
misschien een idee om je cd-rom drives ook met traanplaat folie af te werken?
zoals ik heb gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DSC00009.jpg

meer foto's kan je vinden op RubenJ.nl/Computer

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 10:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Duivenseboy schreef op 28 januari 2004 @ 22:04:
ziet er niet verkeerd uit, alleen vraag ik me af waarmee je je kabels "ge-round" hebt? met bruine tape? dat gaat heel erg plakken als je het mij vraagt :X
maar dat wekker-radio display is wel leuk verwerkt in frontje.
misschien een idee om je cd-rom drives ook met traanplaat folie af te werken?
zoals ik heb gedaan:
[afbeelding]

meer foto's kan je vinden op RubenJ.nl/Computer
mijn complimenten echt waar.

en jah daar zit nu nog tape van dat verhuizers spul om. :D
zie je toch haast niet als de case dicht is:D jah ik zit nu te denken aan nog iets anders in men case maar wat... ben heel handig in elektronika dus roep maar wat... >:)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

OMG, dat tape had je dat net even anders moeten doen hoor :D

Verder vind ik het wel goed bedacht allemaal, afwerking kon wel wat beter lijkt me

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 28 januari 2004 @ 22:10:
OMG, dat tape had je dat net even anders moeten doen hoor :D

Verder vind ik het wel goed bedacht allemaal, afwerking kon wel wat beter lijkt me
oh jah en helemaal verget er komt oook nog een plexiglas plaat achter MSI :D zou ik nu al 2 weken doen maar ng niets van gekomen:D

• RubenJ
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:08:
mijn complimenten echt waar.

en jah daar zit nu nog tape van dat verhuizers spul om. :D
zie je toch haast niet als de case dicht is:D jah ik zit nu te denken aan nog iets anders in men case maar wat... ben heel handig in elektronika dus roep maar wat... >:)
dank je, is wel pre modded window maar ja nix aan te doen, ga maybe dit jaar met plexi case beginnen 8)7

ik ben nu bezig om m'n pc met auto afstandsbedienning aan en uit te kunnen zetten, heb de afstandsbediening al af (kit van velleman) alleen de ontvanger was uitverkocht dus die krijg ik volgende week pas
check m'n post's in het kleine mods topic maar ff
Duivenseboy in "Het 'Post hier je kleine mods' Topic - D..."
en
Duivenseboy in "Het 'Post hier je kleine mods' Topic - D..."

Verwijderd

Netjes gezaagd dat MSI logo, wel jammer dat die traanplaat folie niet echt lekker wegplakt maar dat hou je toch.
En het is idd wel netjes om die cd-roms te stealthen.

Verwijderd

even een wekkerradio gesloopt:

[afbeelding]
Hoe heb je dat gedaan met die wekkerradio?? heb je het LCD tje eruit gehaald of is dat ding nog redelijk heel??

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 18:57 ]

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
Ziet er wel aardig uit als je van traanplaat uit, ik houd er niet zo van eigenlijk. Het raampje ziet er redelijk goed afgewerkt uit, maar de voorkant eigenlijk helemaal niet zo...

• Corpse2
  • Laatst online: 07-01-2023
hoe heb je dat gedaan met die wekkerradio?? heb je het LCD tje eruit gehaald of is dat ding nog redelijk heel??
Ben ik ook wel in geinteresseerd. Ik heb ook nog zo'n ding liggen. >:)
Is dat met klokje en al of enkel de display?

keep trying...

Verwijderd

Topicstarter
Corpse2 schreef op 29 januari 2004 @ 13:08:
[...]

Ben ik ook wel in geinteresseerd. Ik heb ook nog zo'n ding liggen. >:)
Is dat met klokje en al of enkel de display?
zie ik zat me te vervelen dus ik wou wat doen. dus ik haal men donald duck wekkerradio uitelkaar en haal de lcd en de knopjes printplaat eruit. ook de voeding. dan knip je de draad na ongeveer 1 meter af. dan pak je een oude voeding bus (gewoon zo'n power stopcontact). Achter in men case zitten dus nu 2 van die zwarte voeding stopcontacten. 1tjuh voor men voeding en eentjuh voor men klokjuh. Nou nou heb ik hem eruit gesloopt maar de kabels tussen de lcd en de printplaat waren veel en veel te kort. dus een 1,5 uur gesoldeerd en aks resultaat een mooi flatcabeltjuh ertussen. Ik heb dit nu ingebouwd maar hoe stel ik nou de tijd af? gewoon dat andere printplaatjuh pakken en op de knopjes druken. Het is wel handig om de behuizing even te houden zodat je weet welke knoippen je moet indrukken~ nou jah ik hoop dat jullie genoeg info hierover hebben. zo niet? zeg het maar.

Volgende ding:

afstandbedieing om men pc aan te zetten >:)

• RubenJ
maybe handig om nog wat foto's van wekkerradio te posten zodat we ook kunnen zien of je er andere knopjes op kan zetten, of dat je beste het printplaatje met knopjes kan pakken en die in de 2e lege diskette drive bay mod ;) :P

afstandsbediening? dat ken ik ergens van :? 8)7

Verwijderd

hoe heb je die leters precies gezaagd? want ik wou ook zoiets doen namelijk
maar ik was er nog niet helemaal uit hoe
gewoon met een figuur zaag?
want vooral de o (ik wou er HoEsT^ in zetten) en de s lijken me moeilijk

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 22:04
Ik vind het persoonlijk niks.....
"Grote stappen snel thuis manier".... Kabels geround met de eerste de beste tape die je kan vinden. en dat traanplaat vind ik ook wel erg snel en makkelijk.....
(sorry mijn mening)

Verwijderd

Topicstarter
T-Blizzard schreef op 30 januari 2004 @ 13:12:
Ik vind het persoonlijk niks.....
"Grote stappen snel thuis manier".... Kabels geround met de eerste de beste tape die je kan vinden. en dat traanplaat vind ik ook wel erg snel en makkelijk.....
(sorry mijn mening)
hoe had het dan gemoeten? :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 10:58:
hoe heb je die leters precies gezaagd? want ik wou ook zoiets doen namelijk
maar ik was er nog niet helemaal uit hoe
gewoon met een figuur zaag?
want vooral de o (ik wou er HoEsT^ in zetten) en de s lijken me moeilijk
gewoon eerst mooi uittekenen en dan voorzivhtig met de dremel erbij!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:35:
frontjes overspuiten, maar ik vind hem dan nog een beetje standaard, sorry, mijn mening
Sluit ik me bij aan

Verwijderd

Topicstarter
frontjuhs zijn gesteald

maar dit kunnen jullie wel zeggen maar hoe moet het dan? en als ik dat vraag zeggen jullie niets meer dat vind ik eigenlijk een beetjuh flauw!

Verwijderd

GoT is gewoon (nog) niet jouw, en mijn niveau :)
Moet je kijken naar alle extreme dingen die mensen met hun kast doen... zou ik nog een tijdje voor nodig hebben eer ik dat dee ;)

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

grrr... das gewoon onzin!!! Niet het GoT niveau... bl44t... ook mensen zoals jullie en ik kunnen hier best terecht. En wat je verder aan je kast moet doen: als jij het allemaal mooi vindt zo, niets. Ben je nog niet tevreden met het resultaat: verander de punten waar je zelf nog niet tevreden over bent, net zolang tot je er zelf tevreden over bent. Je moet je niet zo veel aantrekken van de die-hard 1337 tweakers hier, die vinden zo'n beetje alles te standaard. Laat ze lekker blaten...
En als je zelf nog iets wilt veranderen maar je hebt geen id hoe: search, of vraag het gewoon lekker hier, maar dan specifiek ipv "wat vinden jullie dat ik nog moet doen". Specifiek vragen = vaak specifiek antwoord.

P.S. Ik vond die fanduct ("Buis") wel lache, bijna jammer dat je hem hebt weggehaald... maar das mijn mening.

Verwijderd

ik vind dat je je cdspelers ook ff met traanplaat moet doen, want nu heb je bijna je hele kast met traanplaat en je cdspelers niet, dat staat heel lelijk...
- je zou er een CCFL in kunnen doen wordt het een stuk mooier van
- je zou de rest van je voorkant met traanplaat kunnen doen
- je kabels ff mooi meshen!! ik heb hier in leeuwarden voor 1€ per meter, ik was voor 2,50€ klaar... en het zal zeker veel mooier staan!! en dan kan je je IDE kabels wat mooier wegwerken..
als je deze 2 punten mooi vind zou ik het zeker doen want hierdoor wordt je kast veel mooier!!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 18:58 ]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:27
frontjuhs zijn gesteald......etc
offtopic:
Kan je alsjeblieft gewoon normaal nederlands tikken?
frontjuh, beetjuh....

Aardige mod wel verder, niet spectaculair maar zeker beter dan standaard grijs

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:52:
ik vind dat je je cdspelers ook ff met traanplaat moet doen, want nu heb je bijna je hele kast met traanplaat en je cdspelers niet, dat staat heel lelijk...
- je zou er een CCFL in kunnen doen wordt het een stuk mooier van
- je zou de rest van je voorkant met traanplaat kunnen doen
- je kabels ff mooi mechen!! ik heb hier in leeuwarden voor 1€ per meter, ik was voor 2,50€ klaar... en het zal zeker veel mooier staan!! en dan kan je je IDE kabels wat mooier wegwerken..
als je deze 2 punten mooi vind zou ik het zeker doen want hierdoor wordt je kast veel mooier!!
waar kan je die kabeltjuhs dan halen>

Verwijderd

"mechen" ??
sorry maar wat is dat 8)7

mod-remark: meshen :Y)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 19:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 18:43:
"mechen" ??
sorry maar wat is dat 8)7
<div style="margin-left:25px;"><hr noshade size="1px"><span style="color:#3030c9"><small>mod-remark: meshen :Y) </small></span><hr noshade size="1px"></div>
dan ben je je kebels aan het intapen/ buisjuhs eromheen. snapt u? meer vragen? stel ze maar! >:)
Pagina: 1