Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Als je geen nieuw toestel kunt betalen, had je je huidige moeten verzekeren. Doe je dat niet, dan is het risico voor jezelf als ie stuk gaat.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 08:50 ]
Verwijderd
Beide toestellen overigens 99 euro maar wel kleur etc.
[ Voor 8% gewijzigd door pjottum op 29-01-2004 16:26 . Reden: Prima, foon ]
ping 127.212.23.124
Tja, dat is een keuze die je dan maakt, aangezien mijn telefoon ook stuk was moet je wat. Maar ook hier is in overleg met KPN meestal wel wat te regelen, je moet gewoon zorgen dat je genoeg belt, dan kan je meestal wel redelijk onderhandelen.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 09:02:
bij T-Mobile heb je helaas alleen de keuze om 3 maanden voor contractuele einddatum het contract te verlengen. Bij KPN kan je inderdaad dit een jaar van tevoren doen, maar dan moet je wel weer met 2 jaar verlengen... nu zit je de komende 3 jaar nog vast
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Nee, maar het kan wel wat helpen aangezien je een goed betalende klant ben en niet iemand die T Mobile uitgekozen heeft aangezien hij/zij de nieuwste nokia stoer kan showen aan zijn vrienden.freddyathlon schreef op 29 januari 2004 @ 19:22:
dus een rekening van € 100,- per maand zou iets aan de mening van TMobile kunnen veranderen als ik je stelling goed begrijp?
Het valt mij op dat bjivoorbeeld KPN ietsje meer kan regelen als je een goed betalende klant ben. Je kan het als argument gebruiken, aangezien ze je graag als klant willen houden.