Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[t-mobile] telefoon gaar. doen zij iets?

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb een 2 jarig contract getekend in februari 2003 met de Siemens S55

Nu is hij een paar keer gevallen en een beetje gaar geworden dus. Ik wil graag een nieuwe gsm aanschaffen, maar een abo erbij gaat niet.
Ik heb nu een T-Mobile 600 en betaal zo tegen de 90 a 100 euro per maand incl. GPRS en SMS.
Nu is de vraag; Geeft t-mobile iets van een korting ofzo voor de aanschaf van een nieuwe telefoon?
Het abonnement loopt dus nog net geen jaar, en heeft dus nog ruim een jaar te gaan.

Iemand ervaring hiermee?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Ik denk niet dat T-Mobile jou gaat helpen een nieuwe telefoon te krijgen. Je kreeg korting op je huidige toestel, omdat je een nieuw abbo aanschafte. Je zit voorlopig nog aan je contract vast, dus is er voor T-Mobile geen enkele reden om jou korting op een nieuw toestel te geven...

Als je geen nieuw toestel kunt betalen, had je je huidige moeten verzekeren. Doe je dat niet, dan is het risico voor jezelf als ie stuk gaat.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bel ze even; vragen mag natuurlijk altijd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 11:22

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Denk dat er niets anders opzit dan een "nieuwe" te kopen. *klik*

Verwijderd

IK heb eens een tijd terug van iemand bij de belcompany gehoord dat je je type abonnement kan veranderen dus je zou hem dan naar de goedkoopste kunnen om zetten en dan en nieuw abonnement nemen met telofoon maarja echt n geweldige opsie is dit niet... Maar d8 zeg t ff

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 08:50 ]

• Archie_T
  • Laatst online: 22:06
Ik weet niet hoe lang je de telefoon al hebt, maar ik heb gewoon bij een 2 jaar contract na een jaar verlengd. Dit was wel KPN, maar volgens mij kan het ook gewoon bij T Mobile. Bel ze eens. Ze willen je graag als klant houden, dus komen echt wel met een oplossing.

Verwijderd

bij T-Mobile heb je helaas alleen de keuze om 3 maanden voor contractuele einddatum het contract te verlengen. Bij KPN kan je inderdaad dit een jaar van tevoren doen, maar dan moet je wel weer met 2 jaar verlengen ;)... nu zit je de komende 3 jaar nog vast :(

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hmwoch, of je zoekt op pricewatches wat de goedkoopste telefoon is. En het schijnt dat je t-mobile prepaids kan voorzien van een abbo-sim, dus dan zou je een t230 (oid?) kunnen halen. Of bij de primafoon kijkshop.nl een philips 530 met orange-prepaid, die is/was simlockvrij.

Beide toestellen overigens 99 euro maar wel kleur etc.

[ Voor 8% gewijzigd door pjottum op 29-01-2004 16:26 . Reden: Prima, foon ]

ping 127.212.23.124

• Archie_T
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 09:02:
bij T-Mobile heb je helaas alleen de keuze om 3 maanden voor contractuele einddatum het contract te verlengen. Bij KPN kan je inderdaad dit een jaar van tevoren doen, maar dan moet je wel weer met 2 jaar verlengen ;)... nu zit je de komende 3 jaar nog vast :(
Tja, dat is een keuze die je dan maakt, aangezien mijn telefoon ook stuk was moet je wat. Maar ook hier is in overleg met KPN meestal wel wat te regelen, je moet gewoon zorgen dat je genoeg belt, dan kan je meestal wel redelijk onderhandelen.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
dus een rekening van € 100,- per maand zou iets aan de mening van TMobile kunnen veranderen als ik je stelling goed begrijp?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Archie_T
freddyathlon schreef op 29 januari 2004 @ 19:22:
dus een rekening van € 100,- per maand zou iets aan de mening van TMobile kunnen veranderen als ik je stelling goed begrijp?
Nee, maar het kan wel wat helpen aangezien je een goed betalende klant ben en niet iemand die T Mobile uitgekozen heeft aangezien hij/zij de nieuwste nokia stoer kan showen aan zijn vrienden.
Het valt mij op dat bjivoorbeeld KPN ietsje meer kan regelen als je een goed betalende klant ben. Je kan het als argument gebruiken, aangezien ze je graag als klant willen houden.
Pagina: 1