[*donkey] één download staat steeds op pauze

Pagina: 1
Acties:

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:22
Ik gebruik hier op mijn linux machine een donkey-client (ml-donkey).
Er is echter 1 download die steeds bij mij op pauze komt te staan.
dus ik steeds weer resume all doen, maar dat is best wel irritant.
Dit pauzeren gebeurt soms binnen een minuut, maar soms ook pas na bijv 30 minuten. Wanneer de download weer verder gaat, gaat deze ook acceptabel snel (5 - 20 kB/s)
Het is niet zo dat ik geen schijfruimte meer heb of iets dergelijks en andere downloads komen wel zonder haperen binnen.
Het is ook niet zo dat ik een bandbreedte probleem heb, daar ik ongeveer de helft van m'n upload-bandbreedte beschikbaar stel (1 Mbit up)
Is het mogelijk dat iemand me telkens kicked en/of dat die persoon mijn download op afstand kan pauzeren?

ik gebruik MLdonkey 2.5-3.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hm ik ken MLdonkey niet dus ik ga vanuit eMule redeneren.

Genoeg schijfruimte weet je zeker (niet dat je je toevallig vergist in partities/mapjes)? Want dat is eigenlijk het enige wat ik 'echt' kan bedenken.

Dat iemand je kickt kan natuurlijk maar dan zie je die persoon niet meer als source, je download wordt niet gepaused. Op afstand bestanden pauzen kan iig niet.

edit:
Sorry, geen echt antwoord

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Dat is een bug.. kijk maar op hun forum

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• TD-er
marijn schreef op 28 januari 2004 @ 20:58:
Dat is een bug.. kijk maar op hun forum
Die fora bekijk in nu en tot dusver heb ik alleen nog een featurerequest gezien over het automatisch unpause van downloads wanneer de schijf weer minder vol is.

en over de vrije schijfruimte... yep, heb ruim 12 GB vrij (ik geef toe, is niet echt exotisch veel, maar zou ruimschoots genoeg moeten zijn voor een file van 800 MB)

edit:
Ik heb menig topic over het pauzeren van downloads doorgelezen en gezien dat het allemaal eigenlijk speelde in 2002, ten tijde van versie 2.02.x
Dat is nu ruim een jaar geleden.
Voor de zekerheid heb ik nog maar even 30 GB vrijgemaakt, door deze naar mijn werkbak te kopieren.
'k blijf het een vreemde bug vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door TD-er op 28-01-2004 21:42 ]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• TD-er
'kee wanneer er een nieuwe versie uit is zal ik zo gauw mogelijk opgraden.
Tot nu toe heeft het blijkbaar geholpen om veel ruimte vrij te maken en de client te herstarten.
De download is vannacht namelijk niet meer onderbroken.

Pagina: 1