hallo, ben momenteel bezig met proberenmn XP er volledig opnieuw op te zetten. CD geeft een herstel aan, zie ik niet zo zitten, maar hoe krijg ik mn HD geformatteerd (heb een partitie) en oja vooral niet te ingewikkeld, heb er niet al te veel verstand van. Zie bij de CD verder ook geen optie tot format, alleen als ik zou kiezen voor de een installatie dat twee besturings systemen niet lekker werken...hij haalt dus niks van de HD bij nieuwe installatie...
Verwijderd
Tijdens de installatie geeft hij nochtans duidelijk de optie een partitie of free space te kiezen, er een te creëren, en ze te formatteren. Iets beter kijken
Verwijderd
het is een heel eenvoudig menuutje, maar dat hebben ze idd ongelukkig gedaan 
je moet even de huidige windows partitie wegmikken, op diezelfde ruimte een nieuwe partitie maken, en dan gaan installeren...
je moet even de huidige windows partitie wegmikken, op diezelfde ruimte een nieuwe partitie maken, en dan gaan installeren...
als ik het goed begrijp wil je voor de installatie van winXP de schijf formateren.
indien ja: is een optie tijdens setup van winXP, kan je gewoon de partitie verwijderen en weer opnieuw aanmaken en dan wordt ie ook gelijk geformatteerd
indien nee: geen ingewikkelde oplossingen geven? het lezen van je post was al verdomd ingewikkeld.
ok, maar tijdens mn setup kan ik kiezen welke drive; bij mijn dus alleen een C: kan er hier toch windows niet afgooien.....hij geeft aan een tweede besturings systeem dan te installeren naast aanwezige XP
idd, partitie weg mikken, opnieuw aanmaken, (quick) format en installeren maar.
Verder is dit wel vereiste basis kennis hoor.
Mocht dit al te hoog gegrepen zijn voor je, dan is www.beginnersweb.nl misschien een betere site voor je.
Verder is dit wel vereiste basis kennis hoor.
Mocht dit al te hoog gegrepen zijn voor je, dan is www.beginnersweb.nl misschien een betere site voor je.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()