Toon posts:

[Webhosting] webmail zelf configrueren en opmaak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hostingprovider welk mij de volgende dingen kan aanbieden:

Webmail met spamfilter welk ik zelf kan in stellen voor de gebruikers hiervan en waarvan ik zelf het layout eromheen kan opmaken. En de webmail applicatie dus ook kan integreren met de rest van de te hosten website. En waardoor je inlogt op de website en direct toegang hebt tot diverse andere applicaties.

Hiernaast moet ook pop3 mogelijk zijn. Het aantal mogelijke mailaccounts moet 100 zijn met een ruime mailruimte; denk aan 10 MB.

Weet iemand of er een dergelijke hostingprovider is die dit aanbied of welke mogelijkheden er zijn om het anders wel voor elkaar te krijgen...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mailaccounts met 10 mb is niet zo'n probleem, spamfiltertje ook niet. Webmailpagina in je site laten zien moet ook wel kunnen als frame achtig iets maar zelf je webmail opmaken om het zo maar te zeggen ken ik eerlijk gezegd niet.
Dat zegt natuurlijk niks maar daar ligt wel je struikelpunt imho :P.

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 28 januari 2004 @ 20:42:
Mailaccounts met 10 mb is niet zo'n probleem, spamfiltertje ook niet. Webmailpagina in je site laten zien moet ook wel kunnen als frame achtig iets maar zelf je webmail opmaken om het zo maar te zeggen ken ik eerlijk gezegd niet.
Dat zegt natuurlijk niks maar daar ligt wel je struikelpunt imho :P.
joh daar was ik ook al achter gekomen!!

Verwijderd

Wat dacht je van een server huren/colocaten en daar een of andere panel op draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:02:
Wat dacht je van een server huren/colocaten en daar een of andere panel op draaien?
Ja dit is wel een eventuele optie wanneer er geen hostingprovider is die mij dit zo kan aanbieden.

waar kun je webmailapplicaties kopen/downloaden voor op een eigen server?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40
euhm.. als je weet hoe je zoiets voor elkaar krijgen wilt dan wil ik je host wel zijn ;)

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1