Toon posts:

[xp] herstelt van een ernstige fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds een paar dagen krijg ik geregeld de melding dat windows is herstelt van een ernstige fout. onder de details zit dan het volgende scherm verstopt

Afbeeldingslocatie: http://dijkdevils.com.customer.sjeemz.nl/naamloos.JPG

ik heb hiervoor de search en google al gebruikt. er waren meer mensen die last hadden van dit probleem. bij hun ging het om de voeding en het geheugen. de voeding is bij mij kort geleden nog vervangen en het geheugen heb ik vandaag nog vervangen. na de installatie van windows xp kreeg de melding weer.

Heeft iemand van jullie nog een idee waar dit aan ligt?

mijn specs zijn:
amd athlon 1400
msi k7t266 pro
256 mb ddr

alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je in die .XML kijkt - kan je er dan achter komen welk programma het is dat crashed? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

liever de minidump en de syslog verwijzing van de Save Dump.

Er staat in je systeemlogs (start > run > eventvwr.exe ) waarschijnlijk een Save Dump error, voorzien van een foutcode als beschreven in de Windows XP en 2000 BSOD guide .

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 28 januari 2004 @ 22:47:
Als je in die .XML kijkt - kan je er dan achter komen welk programma het is dat crashed? :)
waar kan ik die .xml vinden??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 09:08 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat staat LETTERLIJK in je foutmelding.

Afbeeldingslocatie: http://dijkdevils.com.customer.sjeemz.nl/naamloos.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door alt-92 op 29-01-2004 10:46 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
8)7 8)7 (domdom nie gezien)..maar goed als ik in die dir kijk dan staat daar geen xml file de dir "WER1.tmp.dir00" bestaat uberhaupt al niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Even zoeken op je computer naar sysdata.xml, misschien staat ie ergens anders :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
helaas..geen resultaten

Verwijderd

Zo te zien staat het gewoon in een TEMP directory, je kan dus misschien een disk clean up kunnen doen zodat alle TEMP wordt verwijderd.

Verwijderd

foutje

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
het ziet er naar uit dat het probleem opgelost is. Vraag me niet wat ik nou gedaan heb en waar het aan lag. ik denk zelf dat het geheugen brak was. na het vervangen van het geheugen had ik windows opnieuw geinstalleerd, vervolgens opnieuw opgestart en toen kreeg ik die melding dus weer, daarna heb ik m niet weer gezien :)

iedereen bedank voor de reacties

Grtz
Pagina: 1