Toon posts:

Woodstock PSD Music.....:S

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sins kort dit programma in werking op mn muziek pc.. er zitten functies dat je zodra je vrienden online zijn met het programma dat je dan muziek van hun kunt luisteren. Maar ten eerste heeft niemand van mijn vrienden dat programma en ten tweede Zijn er hier misschien mensen die dit programma wel hebben en het gebruiken en dus ook weten hoe het werkt????

Ik hoop snel een reactie te krijgen!!

(mn vriende houde niet van dat soort dinge en snappe et ook nog eens niet duss daar schiet ik ook niet veel mee op... en ik d8 dat juist hier wel mensen waren die het wel interresseert..)

Verwijderd

Topicstarter
en gezocht had ik ook al jah maar ik kon er nix over vinden hier

Verwijderd

als je wil weten hoe het werkt.. ga dan naar de help of lees de gebruiksaanwijzing.

Verwijderd

ikke slecht bezig :X

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 19:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
als iemand nou eens een NORMAAL antwoord geeft... ipv wijze dingen zegge!! ik weet heus wel hoe et werkt maar ik wil gewoon weten of mensen hiero et hebbe en of die me vriendje kunne worde zodat jij en ik meer muziek tog onse beschikking hebbe!!:)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:54:
en of die me vriendje kunne worde
_/-\o_

sorry ik kon het niet laten

Maar TS: word je niet wijzer van de help? Je zegt dat het een soort filesharing prog is, dus als je niemand hebt om mee te sharen zal het idd niet gaan werken ;). Ik heb er nog niet van gehoord ieg.

edit: http://woodstocksystems.com/
Het is trouwens Woodstock Personal Digital Server (dus geen PSD)

[ Voor 12% gewijzigd door Mike Jarod op 28-01-2004 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
IK WORD ZO SCHIJT ZIEK VAN DIT KANKERFORUM!!!! NIEMAND HELPT JE!!!:(

Verwijderd

Topicstarter
DAT WIJZE GEDOE VAN AL DIE COMPUTERNERDJES!!!! |:(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, het is gewoon nog een ander filesharing programma als ik zo http://www.woodstocksystems.com zo lees. Om een topic te openen om 'vrienden' te vinden lijkt me
A. onnodig (er zitten ook wel andere mensen op dat netwerk om muziek van te downloaden), en
B. niet gewenst (je roept hier mensen op om (gecopyrighte?) te gaan delen via dat programma, en zoals je in dat mailtje kunt lezen doen we hier niet aan warez).

Als je er een discussietopic over wilt starten (zoals eMule opensource eDonkey, deel 10), geef dan wat meer informatie, zoals wat je er mee kunt, etc. :)
Op deze manier heeft niemand er wat aan (want voor een buitenstaander komt dit over als "hoi. download woodstok PDS en wordt mijn vriendje zodat we muziek kunnen delen! doei.").

Edit: en dan een uitleggend verhaal voor Jan Lul tikken... en doe de groeten he?

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 28-01-2004 20:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.