ATI Mobility Driver

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hoi
Ik heb net een Compaq Presario 2800 gekregen en er zit ATI Mob 7500 videokaart dus ik zocht even naar nieuwste driver op ATI.COM en die verwees mij weer naar Compag site. Daar vond ik alleen nieuwste driver voor systeem maar geen nieuwe driver voor videokaart dus helemaal geen software.

Ik heb via google en hier op T.net gezocht naar nieuwste ATI mobility driver. Ik vond er een modded Cat 3.2 maar volgens mij moet er een nieuwere versie bestaan aangezien er al mobility 9600 op de markt is...

Wie kan mij helpen?

Lucky Goldstar

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Kijk eens bij Omega Corner

www.omegacorner.com

Veni, vidi et cervesiam

Verwijderd

http://www.ati.com/suppor...00/radeon7500drivers.html

http://h20180.www2.hp.com...800&submit.x=7&submit.y=5

is dit niks??? binnen 10 sec ff gezocht op google :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 19:56 ]

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 22:11
Dat zijn geen mobilety drivers die zijn voor de desktop series

Verwijderd

devil-strike schreef op 28 januari 2004 @ 19:56:
Dat zijn geen mobilety drivers die zijn voor de desktop series
sorry maat, ik heb die post niet goed gelezen, maarja dit is toch wel zelf te vinden , denk je ook niet?

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

http://www.warp2search.ne...ws&file=article&sid=16169
jaja, is niet voor mob7500 ik weet.... maar volg de link, op station-drivers staan wat oudere Cat's voor Mob radeons. (zoals versie 3.9)
in t ergste geval kan je op www.guru3d.com een speciaal proggie downen dat normale cat's ook geschikt maakt voor mobility kaarten

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 22:11
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:56:
[...]

sorry maat, ik heb die post niet goed gelezen, maarja dit is toch wel zelf te vinden , denk je ook niet?
Dat ben ik zeker met je eens :)

• DJkim

DJkim

Topicstarter
hehehe geef niet hoor ik lees ook soms te snel.

Maar Compaq site is echt shit... die geeft helemaal geen informatie en Ati.com die verwijst weer naar Compaq site.. dus lekker geregeld daar.

En ik heb wel een Mobility driver gevonden maar versie 3.2 maar volgens moet er echter nieuwere versie bestaan dat was mijn vraag.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Ik heb met een proggie van rage3d de catalyst 4.1 gemod, en die draaien nu op me ASUS M6000 (ATI mobility 9600)

Verwijderd

Ik heb ook een Mobility Radeon (9000 of M9), maar ik gebruik meestal gewoon de Catalyst drivers. Die doen het perfect.

Bij de automatische installatie krijg ik de melding dat mijn videokaart niet wordt gevonden, dus dan installeer ik hem handmatig. Geen problemen.

Tooltje waar miloman het over heeft:
http://www.driverheaven.net/patje/

(ik heb het nog niet getest)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 20:38 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Om maar eens iets toe te voegen:

Ik kwam laatst een rare, op AGP kaart gemonteerde ATi Rage Mobility tegen. Erg simpele 8MB geval van een obscuur merk. ATi had er geen drivers voor op de site, maar die fabrikant van de kaart (naam ontgaat me dus helaas) had dus ook niets voor hun 'legacy' producten.

Iemand een idee of ATi toch nog generic drivers heeft voor mobility producten op een FTP ofzo?

Oslik blyat! Oslik!

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Ah bedankt voor jullie hulp

Ik heb nu Cat3.9 gemod versie geinstalleerd maar ik zal die laatste tooltje nog eens proberen.

Lucky Goldstar

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33

mvds

Totally awesome!

Je kan ook op de HP site kijken, ik had wel wat drivers gevonden, maar ze vragen om je exacte typenummer.

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 13:26

JustDutch

was ambtenaar :)

DJkim schreef op 28 januari 2004 @ 19:39:
Hoi
Ik heb net een Compaq Presario 2800 gekregen en er zit ATI Mob 7500 videokaart dus ik zocht even naar nieuwste driver op ATI.COM en die verwees mij weer naar Compag site. Daar vond ik alleen nieuwste driver voor systeem maar geen nieuwe driver voor videokaart dus helemaal geen software.

Ik heb via google en hier op T.net gezocht naar nieuwste ATI mobility driver. Ik vond er een modded Cat 3.2 maar volgens mij moet er een nieuwere versie bestaan aangezien er al mobility 9600 op de markt is...
Deze link geeft de supportpagina van alle presario 2800 modellen. Bij de normale 2800 vind ik ook geen drivers, maar neem ik bijvoorbeel de AP-variant, dan kom ik ze wel tegen. Dus misschien moet je specifieker onder een bepaald sub-model zoeken.

Forza Mucca

• DJkim

DJkim

Topicstarter
bedankt jongens

Ik heb toch maar Cat 3.9 geinstalleerd(niet van Compaq site was die was oudere versie) en verder alleen Compaq software probleem maar das dan niet zo erg :)

Lucky Goldstar

Pagina: 1