[HTML] CSS link checker

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 13:34
Hoi, weten jullie misschien een programma, waarmee je 2 met elkaar kunt laten vergelijken, om precies te zijn .htm en .css, en wat dan laat zien welke css tags worden gebruikt in dat .htm bestand.

Ik zit altijd nogal met overbodige tags als ik klaar ben met ontwerpen namelijk :Y)

(Voor Windows Xp)

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
In de nieuwste Dreamweaver kan je dit zien, onder de kop <styles> in de rechtse balk. Een trial is te downloaden van www.macromedia.com .

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

houd gewoon je content en je layout goed gescheiden, dan zou er geen probleem moeten zijn. anders pas je het principe niet goed toe

*zucht* was ik maar Mod...

• Kvn
Want dan gooide je hem op slot? Lame ass! :p

• Kvn
G F0rce 1 schreef op 28 januari 2004 @ 18:54:
In de nieuwste Dreamweaver kan je dit zien, onder de kop <styles> in de rechtse balk. Een trial is te downloaden van www.macromedia.com .
Ik heb DreamWeaver, maar t gaat me er meer om dat ie laat zien welke in gebruik zijn. En dat doettie niet. Right?

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
Topstyle (pro, not lite) kan je orphaned files maar ook classes, ids zien. Trouwens ook andersom (geDEclareerd maar niet aangeroepen door css)

Human Bobby

• Kvn
Justice schreef op 28 januari 2004 @ 20:54:
Topstyle (pro, not lite) kan je orphaned files maar ook classes, ids zien. Trouwens ook andersom (geclareerd maar niet aangeroepen door css)
Ok, dankje, k zal t eens proberen :)
Pagina: 1