[MSN] live meelezen met wat de andere typt

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Misschien een hele rare vraag...maar ik vroeg me af of het mogelijk dat ik rechtstreeks hetgene kan lezen wat de persoon aan de andere kant aan het typen. Wat ik eigenlijk bedoel....vaak typ ik wel eens een stukje en dan denk ik vaak, nee ff wissen en iets anders typen voordat ik op enter druk...Maar ik ben dan wel zo nieuwsgierig wat de ander had willen typen....kunnen de letters dus live op mn scherm komen ofzo?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 14:55
Nee, alleen het signaal dat er getypt wordt wordt naar je toegezonden.

Verwijderd

ja dat kan: dan moet je dit typen: "hey, ik ben eigenlijk best nieuwschierig naar wat jij had willen typen, vertel eens?"

Als het zo niet kan is een andere manier niet echt sociaal he? de andere manier waarop het kan is erg asociaal omdat je dan niet alleen ziet wat diegene tegen jouw typed :r

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 18:50 ]

• Mich007
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:49:
de andere manier waarop het kan is erg asociaal omdat je dan niet alleen ziet wat diegene tegen jouw typed :r
Daar heb ik volgens mij niet eens om gevraagd hoor....ik vind het zelf vrij asociaal dat je die gedachte bij mijn vraag krijgt ;)

Verwijderd

Mich007 schreef op 28 januari 2004 @ 19:01:
[...]

Daar heb ik volgens mij niet eens om gevraagd hoor....ik vind het zelf vrij asociaal dat je die gedachte bij mijn vraag krijgt ;)
als je alleen wilt weten waar je om vraagt bel je de planet helpdesk maar :( , ik zeg je vriendelijk dat dit niet sociaal is en dat de enige manier om het WEL te zien inhoud dat je de rest van zijn bezigheden ook zal zien. Ik denk niet dat het uberhaupt de bedoeling is dat je op dit forum je antwoord zal vinden.
Gebruik google, daar is het ook te vinden (met enige moeite :> )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 19:37 ]

• Mich007
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 19:36:
[...]

als je alleen wilt weten waar je om vraagt bel je de planet helpdesk maar :( , ik zeg je vriendelijk dat dit niet sociaal is en dat de enige manier om het WEL te zien inhoud dat je de rest van zijn bezigheden ook zal zien. Ik denk niet dat het uberhaupt de bedoeling is dat je op dit forum je antwoord zal vinden.
Gebruik google, daar is het ook te vinden (met enige moeite :> )
Toch bedankt voor de moeite iig....was niet de bedoeling om je aan te vallen ofzo...meer een 'defence-reactie' O-)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Moet je eens ICQ proberen, die kan dat wel (de lite versie weer niet , want je moet in een ICQ-chat zitten, (dus niet met een message venster)

Human Bobby

Pagina: 1