[firewall] McAfee of Zone Alarm?

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Ik heb altijd eigenlijk de gratis firewall van Zonealarm gehad.
Maar sinds kort heb ik ADSl van xs4all. En zij bieden voor leden via hun site,
Een gratis download aan van McAffee firewall versie 4.....Kan ik dus beter overstappen of is Zonealarm toch zeker zo goed?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Ik ben zelf zeer tevreden over de Pro versie van ZoneAlarm die ik al jaren gebruik. Wat mij betreft zou ik ook lekker ZoneAlarm blijven gebruiken, zolang het goed werkt is er toch geen reden om over te stappen?

Je kan natuurlijk best McAfee uitproberen als je nieuwsgierig bent, maar ik denk dat het heel persoonlijk is wie welk programma prettig vind werken.

Ik vind ZoneAlarm iig erg overzichtelijk en duidelijk, en het heeft nog nooit problemen opgeleverd :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Als 1 van 's werelds grootste firewall-boeren opeens een freeware producent opkoopt kun je je af gaan vragen of je niet naar dat product moet overstappen...

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:48
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 06:23:
Als 1 van 's werelds grootste firewall-boeren opeens een freeware producent opkoopt kun je je af gaan vragen of je niet naar dat product moet overstappen...
Dit zegt niks over de kwaliteit van ZoneAlarm, maar des te meer over het marktaandeel...

Verwijderd

mjax schreef op 29 januari 2004 @ 06:48:
[...]

Dit zegt niks over de kwaliteit van ZoneAlarm, maar des te meer over het marktaandeel...
Ok, toegegeven.
Terugkomend op de vraag, ik zou voor ZA gaan.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

De gratis versie van Zonealarm is prima....

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

Mocht je ZoneAlarm iets te beperkt vinden, kijk dan eens naar Kerio Personal Firewall (gratis voor persoonlijk gebruik). Tot een poos geleden was ik fervent ZoneAlarm gebruiker maar nu na een tijd Kerio te hebben gebruikt zou ik dat aanraden in plaats van ZA. Kerio is iets uitgebreider, en ik vind het makkelijker bepaalde poorten open of dicht te zetten. (lukte me niet in ZA)

Choose life

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

E-Rick schreef op 30 januari 2004 @ 09:29:
Mocht je ZoneAlarm iets te beperkt vinden, kijk dan eens naar Kerio Personal Firewall (gratis voor persoonlijk gebruik). Tot een poos geleden was ik fervent ZoneAlarm gebruiker maar nu na een tijd Kerio te hebben gebruikt zou ik dat aanraden in plaats van ZA. Kerio is iets uitgebreider, en ik vind het makkelijker bepaalde poorten open of dicht te zetten. (lukte me niet in ZA)
Ik kan niks anders dat datgene beamen.
edit: ik ben dus ook een tevreden gebruiker van Kerio

[ Voor 6% gewijzigd door nowell op 30-01-2004 09:34 ]

Verwijderd

Ik ben zelf een groot fan van ZA Pro, ik heb McAfee nog nooit gebruikt maar komt omdat ik geen klachten heb over ZA Pro.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik wil alleen een firewall. Alle andere toeters en bellen wil ik niet.
Mijn prioriteit gaat naar stabiliteit en performance (startup en runtime).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• E-Rick

E-Rick

Meer over personal firewalls: (Tiny = Kerio, 2.15 is een stuk lichter dan 4.x) http://www.dto.tudelft.nl/security/pfirewall/?tekst=eval/

Choose life

Verwijderd

E-Rick schreef op 30 januari 2004 @ 18:09:
Meer over personal firewalls: (Tiny = Kerio, 2.15 is een stuk lichter dan 4.x) http://www.dto.tudelft.nl/security/pfirewall/?tekst=eval/
Dit is een oud artikel. De huidige software is natuurlijk een stuk anders dan de software die wordt besproken.
Ze hebben het nog over Norton Internet Security 2000.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tinysoftware.com/tiny2/images/logo-tiny2.gif
De nieuwste Firewall van tiny is zeker aan te raden. Maar je moet wel weten hoe je hem moet instellen. Het is naar mijn weten een van de moeilijkste te configureren firewalls.
Maar het werkt oh zo goed tegen al die virussen. Ik heb geen virusscanner nodig omdat mijn firewall vraagt wat er gebeurt als een virus contact probeert te maken.

• E-Rick

E-Rick

De nieuwste Tiny Personal Firewall is niet gratis en doet meer dan alleen maar firewall zijn, zoals application control. Dat kan je handig vinden, maar ik wil dat een firewall ook alleen maar firewall is. Kerio 2.1.5 voldoet hieraan en is bovendien gratis.

Choose life

Pagina: 1