Toon posts:

Raar probleem met DVD programma (Ulead MovieFactory 3)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met het bovengenoemde programma.
Ik author een dvd en de balk die aangeeft hoeveel ruimte je hebt en tot nu toe inneemt staat gewoon in het blauw (dat betekent dat het erop past).
Bij de summary voor het branden staat er ook dat het erop past (required/available).
En als ie dan bij het proves uiteindelijk wilt branden zegt ie, dat er niet genoeg ruimte op de schijf is (ja, er zit een lege schijf in).

Dus mijn vraag is hoe dit kan voorkomen?

Wel heb ik de bitrate verhoogd naar 8000kb/s, maar de balk veranderde daardoor niet.

:? :? :?

Update: Ulead had ook al een fix zie ik nu, omdat er toch een probleem ook daar was met dvd's die 4,2/4,4 b waren en niet wilde branden. Dus misschien dat iemand weet waar ik de fix voor MF 3 kan halen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 03:42 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

DVD capaciteitsprobleem met programma's
Een topic per vraag is wel genoeg eigenlijk, je had ook dit topic wel weer 'omhoog kunnen schoppen' met de iinteressante extra info.

Ik doe dit topic wel dicht aangezien in die andere al een reactie staat. Zet eventueel deze info er even bij in dat topic, je kunt niet verwachten dat anderen dit topic hebben gelezen zonder ook maar een linkje te geven -> kijk voor de grap eens hoeveel topics er per dag bijkomen, niemand leest ze allemaal laat staan dat de details worden onthouden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.