Toon posts:

Xpat functie Newsleecher

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Newsleecher de XPat functie gebruik om posts te vinden op de server krijg ik maar geen resultaten binnen. Kan een paar uur wachten maar er gebeurt niets. De rest werkt wel gewoon (headers handmatig ophalen en downloaden). Ik heb begrepen dat het programma en de server xpat moeten ondersteunen. Heb zelf een basis abbo bij xs4all en gebruik de newsgroep newszilla.xs4all.nl. Ik weet dat newsleecher v1.0 beta 12 xpat ondersteund. Zou de server dan geen xpat ondersteunen? Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 21:53
Tsja, het valt de laatste tijd niet altijd mee op newszilla... De ene keer krijg je (zo goed als direct) de resultaten van de xpat terug, de andere keer krijg je na uren niets.

Xpat wordt in ieder geval wel ondersteund, maar de werking van Newszilla in het algemeen zou wat beter kunnen. (8>

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 16:03
Volgens mij herinner ik mij gelezen te hebben op xs4all.general dat er problemen zijn met de Xpat functies van newszilla.

Ik heb het heel kort met succes kunnen gebruiken tot de problemen ontstonden door de verhuizing, ik denk niet dat het aan newsleechers ligt (hoewel daar ook nog behoorlijk wat bugs inzitten).

• Casteloni
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 21:35
Ik heb af en toe ook problemen dat XPAT geen resultaten vind. In a.b.nl werkt het meestal wel, maar in andere groepen heb ik minder succes. XPAT is wel ontzettend handig, je hoort vaak dat je het niet moet gebruiken omdat het veel processorkracht kost. Ik hanteer altijd de volgende regel: kleine bestanden XPAT, en als je veel wilt 'lezen' kan je beter alle headers binnenhalen.

Newsleecher is een :9 programma

Verwijderd

Ik had ook problemen met XPAT op zowel newszilla als astraweb. Vandaar dat ik inmiddels een premium account heb bij newzbin.com, dan hoef je geen headers meer te downloaden :)

Verwijderd

ik heb 2 vragen over newsleecher...

hoe krijg je dat search lijstje weer leeg ?

hoe zoek en download je iets met Xpat ?

ik gebruik newsleecher 1.0 beta 12 en heb een payserver (usenetserver) en demon mijn verbinding 8192/1024 :9 :9 :9

newsleecher is the best (so far)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 14:39 ]

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:38:
ik heb 2 vragen over newsleecher...

hoe krijg je dat search lijstje weer leeg ?
uhm, Clear Results?
hoe zoek en download je iets met Xpat ?
Tabblad 'Server Search' en dan kan je een vinkje zetten bij de servers waar je met XPat wilt zoeken.
ik gebruik newsleecher 1.0 beta 12 en heb een payserver (usenetserver) en demon mijn verbinding 8192/1024 :9 :9 :9

newsleecher is the best (so far)
Helemaal mee eens!!
Had ik ook nog een vraagje: hoe zorg je ervoor dat hij sommige bestanden toch gewoon opslaat als ze niet helemaal compleet zijn? Meestal doet hij dat wel, maar soms ook niet. Dit zou namelijk wel verrekte handig zijn met het oog op Par2-bestanden.

En nog 1: kan je de headers die je ziet nadat je een NZB-bestand hebt geïmporteerd ook scannen om te zo te kunnen zien hoeveel delen er van het bestand nog op de server staan?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Verwijderd

Undeclinable schreef op 11 maart 2004 @ 14:59:
[...]

Had ik ook nog een vraagje: hoe zorg je ervoor dat hij sommige bestanden toch gewoon opslaat als ze niet helemaal compleet zijn? Meestal doet hij dat wel, maar soms ook niet. Dit zou namelijk wel verrekte handig zijn met het oog op Par2-bestanden.

En nog 1: kan je de headers die je ziet nadat je een NZB-bestand hebt geïmporteerd ook scannen om te zo te kunnen zien hoeveel delen er van het bestand nog op de server staan?
thnx de Xpat vraag is beantwoord en daar staat idd ook clear result maar ik zoek ook weleens in tabblad active group (klik dan op text filter) dan komt er een filter optie tevoorschijn deze gebruik ik dus vaak maar ik kan de results DAARUIT niet wissen....

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Filter leeg maken en dan nog een keer 'Enter'?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Verwijderd

Undeclinable schreef op 11 maart 2004 @ 15:54:
Filter leeg maken en dan nog een keer 'Enter'?
ja maar dan blijft het nog steeds staan via het pulldown menu en ik wil die lijst wissen... kan het echt nergens vinden

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Beta 13 van NL is trouwens woensdag uitgekomen, misschien dat dit voor jullie extra oplossingen biedt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1