Logitech Webcam fout bij opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Tweakers,

als ik een stukje film wil opnemen met mijn Logitech Webcam, dan geeft deze de volgende foutmelding :

"In HVideoS COM server is een fout opgetreden en moet worden afgesloten."

Dit verschijnt enkel bij het opnemen. De bijgevoegde voorbeeldfilms gaan ook niet open en resulteren in dezelfde foutmelding. Het heeft gewerkt, en het werkt nu om één of andere reden niet meer.

Ik heb Windows XP Professional. Ik heb al reeds geprobeerd van deze software opnieuw te installeren, maar dit heeft niet geholpen.

Alvast bedankt voor de reply's!

• Dieter
niemand een idee ?

• ToppY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 12:43
Heb ook sinds een aantal weken dezelfde foutmelding. Ook met mijn logitech en filmpjes opnemen in quickcapture en ik gebruik ook Windows XP proffesional.
Misschien toch nog iemand een idee. Het lijkt me een vrij recent probleem aangezien er zeer weinig over te vinden is. Ik liep dood op een site waar je moet betalen voordat je de oplossing krijgt. Beetje vreemde gang van zaken als je het mij vraagt.

• Dieter
ToppY schreef op 09 februari 2004 @ 23:40:
Heb ook sinds een aantal weken dezelfde foutmelding. Ook met mijn logitech en filmpjes opnemen in quickcapture en ik gebruik ook Windows XP proffesional.
Misschien toch nog iemand een idee. Het lijkt me een vrij recent probleem aangezien er zeer weinig over te vinden is. Ik liep dood op een site waar je moet betalen voordat je de oplossing krijgt. Beetje vreemde gang van zaken als je het mij vraagt.
Uiteindelijk toch opgelost geraakt door het VOLLEDIG verwijderen van de CAM & de installatie opnieuw te doen ...

weird :)