Sony dvd speler

Pagina: 1
Acties:

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:13
Hey mensen,

ik heb deze dvd speler gekocht een poosje terug maar wil nu paar muziek dvd's beegees enz afspelen maar die bevat alleen DTS en wil nu graag toch een DTS setje gaan kopen maar ik weet niet of ik die zo kan aansluiten lees alles over een decoder die er dts van moet maken ik heb iig 1 stekker op me dvd speler 8er op er staat onder iets van dolby digital output verdere specs zijn
http://shop.sonystyle-eur...ernal&ss=show&id=srchBY01
(( de link werkt om de 1 of andere reden niet helemaal dus ga naar Video/DVD
kies dan dvd players en dan DVPNS330S.1EC de onderste :P ))

Nu is mijn vraag dus kan ik er gewoon een setje voor kopen en die aansluiten?

Bijvoorbaat dank

[ Voor 12% gewijzigd door SmoothTweaker op 28-01-2004 15:57 ]

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Ja dat kan, via de digitale out kan je die speler aansluiten op een dts decoder (lees: receiver oid)

edit:

Dat staat toch vrij duidelijk in de specs:

code:
1
Digital Out: DTS                            Yes

[ Voor 40% gewijzigd door mlevd op 28-01-2004 16:17 ]

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:13
ok dat wist ik niet nu ik net wat meer info heb gelezen weet ik er al meer over :P
maar nu zoek ik nog een winkel waar ik zon ding kan kopen zon decoder ze staan iig niet bij media markt in zwolle

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
SmoothTweaker schreef op 28 januari 2004 @ 16:31:
ok dat wist ik niet nu ik net wat meer info heb gelezen weet ik er al meer over :P
maar nu zoek ik nog een winkel waar ik zon ding kan kopen zon decoder ze staan iig niet bij media markt in zwolle
Wedden dat ze er tientallen hebben staan :) , wat je moet hebben is een a/v receiver.
Maar verdiep je eerst een beetje in het hele gebeuren, ook hier op GoT is genoeg hierover te vinden (bijvoorbeeld in het showtopic: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6 en de vele andere topics over receivers)