Als knoppix start dan gaat ie zoeken naar de scsi drivers, of hij probeert de drivers te laden. Het punt is dat knoppix blijft hangen, hij start niet meer op. Nou kan je knoppix ook zonder SCSI drivers laden en dan werkt ie prima.
Het punt is alleen dat ik alleen maar een SATA HDD heb en dus die drivers nodig heb als ik op mijn HDD wil zijn. Ik wil knoppix namelijk gaan gebruiken als windows verrot is en ik dan evengoed nog dingen kan doen, backups maken, mail controleren, op internet. etc
Nou was mijn vraag of je geen andere drivers kan downen en die op diskette zetten en die laden ipv de SCSI drivers van de cd, want zo heb ik niet veel aan knoppix
mn mobo is:
Asus A7N8x deluxe gold
Silicon SCSI drivers
MAxtor diamondmax 9 plus 120 GB SATA 8mb cache 7200 rpm
Het punt is alleen dat ik alleen maar een SATA HDD heb en dus die drivers nodig heb als ik op mijn HDD wil zijn. Ik wil knoppix namelijk gaan gebruiken als windows verrot is en ik dan evengoed nog dingen kan doen, backups maken, mail controleren, op internet. etc
Nou was mijn vraag of je geen andere drivers kan downen en die op diskette zetten en die laden ipv de SCSI drivers van de cd, want zo heb ik niet veel aan knoppix
mn mobo is:
Asus A7N8x deluxe gold
Silicon SCSI drivers
MAxtor diamondmax 9 plus 120 GB SATA 8mb cache 7200 rpm
[ Voor 9% gewijzigd door Hann1BaL op 28-01-2004 15:42 ]