Toon posts:

filmpje maken van msn webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk een filmpje te maken van de beelden die je binne krijgt met msn.
Ik wil dus het gesprek van vanavond opnemen zodat ik later weer een keer kan bekijken

Die optie zit niet standaard in msn
hoe moet ik dit oplossen?

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:28
snagit kan een video capture maken van je desktop

Website snagit, uitleg

Gevonden met Google :9 :O

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Hier staat een beschrijving van het programma SoftCam.
Je kan er (een gedeelte) van je desktop en vensters mee opnemen. Dus ook wel het ieniemienie webcam venstertje in msn. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:11

• voodooless
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Volgens mijn kan dat niet zomaar. Bovendien mag het wettelijk niet eens. In ieder geval niet zonder de persoon om toestemming te vragen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Evos
  • Laatst online: 17:28
Het ligt iets anders volgens mij, de andere persoon geeft namelijk gewoon toestemming, of nodigt de andere persoon uit..
maar dat een persoon toestemming moet geven klopt zover ik weet, maar daar zullen nog wel wat haken en ogen aanzitten

[ Voor 34% gewijzigd door Evos op 28-01-2004 15:17 ]

Verwijderd

deepspace schreef op 28 januari 2004 @ 15:11:
Volgens mijn kan dat niet zomaar. Bovendien mag het wettelijk niet eens. In ieder geval niet zonder de persoon om toestemming te vragen.
jezus een cd-tje kopieren van iemand anders voor eigen gebruik mag ook niet, en zo kan ik nog wel een aantal dingen op noemen die eigenlijk niet mogen, who cares !!! Ik niet in ieder geval
Pagina: 1