Ik heb nog een oude Trust geluidskaart liggen met een aparte bracket met daarop optische en coaxiale in- en uitgangen. Deze bracket wordt door een flatcable op de 514DX geluidskaart aangesloten. Nu was ik m'n systeem aan het verbouwen en had m'n Audigy 2ZS in handen waarop een soortgelijke aansluiting voor SPDIF bleek te zitten. Nu had ik het idee om de bracket van de Trust 514DX aan te sluiten op de Audigy 2ZS, zodat ik kan beschikken over extra digitale in- en uitgangen, welke ik wil gebruiken voor opnamen via een digitale versterker.
Ik heb zo'n beetje alle zoekmachines gebruikt voor de aansluitschema's en specs van beide kaarten, maar dit leverde niets op. Ik ben niet in het bezit van kennis of apparatuur om de aansluitingen zelf nat te meten en te vergelijken, vandaar mijn vraag: Kan ik de bracket aansluiten op de ZS2 met de flatcable, danwel gemodde flatcable? Hieronder de pics van bracket en ZS2. Klik op de plaatjes voor een grotere afbeelding. De genoemde aansluitingen staan in rood omcirkeld.
Audigy 2ZS:

Trust bracket:
Ik heb zo'n beetje alle zoekmachines gebruikt voor de aansluitschema's en specs van beide kaarten, maar dit leverde niets op. Ik ben niet in het bezit van kennis of apparatuur om de aansluitingen zelf nat te meten en te vergelijken, vandaar mijn vraag: Kan ik de bracket aansluiten op de ZS2 met de flatcable, danwel gemodde flatcable? Hieronder de pics van bracket en ZS2. Klik op de plaatjes voor een grotere afbeelding. De genoemde aansluitingen staan in rood omcirkeld.
Audigy 2ZS:

Trust bracket:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 14:53 ]