Toon posts:

Help! 3D werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vorige week een Hercules Gf 2 GTS Pro kocht die mijn TNT2 moest vervangen was er nog niets aan de hand. Kaarten verwisseld, drivers geinstalleerd en draaien maar..als een tiet! Nu heb ik Windows Me & Windows 2000 opnieuw geinstalleerd omdat het een zooitje begon te worden, maar nu krijg ik mijn GTS Pro niet meer aan de praat in 3DMark en spellen. Ik heb de nieuwste Via drivers direct na windows geinstalleerd en verschillende Nvidia drivers geprobeerd, maar niet helpt.

Wie kan mij helpen???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 12 december 2000 16:42 schreef Dey het volgende:
maar nu krijg ik mijn GTS Pro niet meer aan de praat in 3DMark en spellen
krijg hem niet aan de praat......... AS IN????? helemaal niet, blijftie hangen, flikkert het beeld?????? wat bedoel je nou

Verwijderd

Topicstarter
Na ongeveer 5-10 seconden blijf 'ie hangen...

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 16:49 schreef Dey het volgende:
Na ongeveer 5-10 seconden blijf 'ie hangen...
Heb je je proc overclockt?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Driverprobleempje waarschijnlijk. M'n verhaal slaat op w2k:
1) Servicepack 1 installeren
2) Servicepack 2 (vroegtijdige, onvolledige release) installeren
3) AMD-4xAGP-patch draaien (is meen ik een registry key)
4) Via 4in1 installeren (kep zelf 4.25 draaien, maar er is een nog nieuwere versie)
5) Van AMD LargepageMinimum-key draaien
kdenk dat dit je problemen oplost....

Verwijderd

Topicstarter
Ja duh...dat hebbie goed gezien TgF. Maar het overklokken heeft er toch totaal niets mee te maken??? :?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Nog 1 ding vergeten.... DX8 installeren met Nvidia detonator 7.17... puur voor de snelheid onder w2k

Verwijderd

win2k is lekker het snelst van alle OS'en met 7.17 en DX8 :9

Verwijderd

Jah maar 7.17 crasht halflife :( dus ik kan het niet gebruiken.....

Verwijderd

Hey Dey,

Heb je het probleem zodra je games gaat doen of 3dmark dat je beeld zwart word en alles vast loopt?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Trek eerst je geluidskaart er eens uit, en kijk dan of 't wel door loopt. Als je het zelfde probleem hebt als ik moet je gewoon 'n andere halen (een geluidskaart met Aureal Vortex leverde bij mij ongeveer hetzelfde probleem als jij beschrijft, ik heb nu een SB128PCI).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Mannen; zou het misschien aan de IRQ's kunnen liggen? Mijn videokaart deelt zijn IRQ (11) met ACPI IRQ holder voor PCI-IRQ besturing.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost. Ik heb de VIA-drivers 4.20 geinstalleerd die op de CD-ROM van de Asus A7V staan en het werkt weer!

3DMark score is nu weer 8231 8-)
Pagina: 1