Ik heb een kast besteld bij Gistron,
een het gaat over een H700B.
Als alles goed is zit er in deze kast een normaal voeding.
met een "normale" afmeting en een 80/120mm fan er in.
nou kreeg ik deze kast en ik zag ipv een normale achterkant 2 laatjes.
ik dacht dat het een of ander geweldig nieuw design was (ik heb nog nooit met servers gewerkt)
na alles in deze kast te hebben gezet en alle kabels weg gewerkt te hebben zette ik de kast aan.
het maakte echt een verschrikkelijk kabaal.
er zitten namelijk ook 2 60mm fans in. en na nader onderzoek leek het ons een server voeding te zijn.
er zitten 2 60mm fans horizontaal geplaatst.
en die 2 laatsjes kan je er uit halen en weer in terug zetten net als bij dit plaatje:

verder is de psu ook bijna 2 keer zo lang als normaal en zitten er hendeltjes aan.
en aan het uiteinde van de laatsjes zit een insteek stuk (net als bij pci/agp kaarten)
kan iemand bevestigen of dit idd een Aopen server voeding is en mij vertellen dat die er niet in hoort,
ik heb verder al flink gezocht maar kon niks vinden (of er is iets mis met mijn zoektalent)
edit:
owhja de laatjes zitten boven elkaar
een het gaat over een H700B.
Als alles goed is zit er in deze kast een normaal voeding.
met een "normale" afmeting en een 80/120mm fan er in.
nou kreeg ik deze kast en ik zag ipv een normale achterkant 2 laatjes.
ik dacht dat het een of ander geweldig nieuw design was (ik heb nog nooit met servers gewerkt)
na alles in deze kast te hebben gezet en alle kabels weg gewerkt te hebben zette ik de kast aan.
het maakte echt een verschrikkelijk kabaal.
er zitten namelijk ook 2 60mm fans in. en na nader onderzoek leek het ons een server voeding te zijn.
er zitten 2 60mm fans horizontaal geplaatst.
en die 2 laatsjes kan je er uit halen en weer in terug zetten net als bij dit plaatje:

verder is de psu ook bijna 2 keer zo lang als normaal en zitten er hendeltjes aan.
en aan het uiteinde van de laatsjes zit een insteek stuk (net als bij pci/agp kaarten)
kan iemand bevestigen of dit idd een Aopen server voeding is en mij vertellen dat die er niet in hoort,
ik heb verder al flink gezocht maar kon niks vinden (of er is iets mis met mijn zoektalent)
edit:
owhja de laatjes zitten boven elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 28-01-2004 14:47 ]