kijk ik heb dus die Mass downloader gedownload op de nieuwe comp en ik wil m instellen als default download manager op Internet explorer maar alles wat ik doe het werkt niet: hij wil niet gewoon verschijnen wanneer ik op een download-link druk, ik wil nou zo'n download ding omdat ik bezig was met die 3dMark03 downloaden toen die bijna klaar was komt me zusje sluit het af en die MAss downloader kan onafgeronde downs weer herstellen. alvast bedankt. ohja ik heb versie 2.6
PS: oh ja ik heb alles aangeklikt in de opties van Mass downloader die ervoor moet zorgen dat MAss downloader gewoon als default wordt gebruikt voor downloads maar alsnog doet ie het niet, zal ik dan maar andere downloaders proberen? wat doen jullie eigenlijk? gebruiken jullie die default Windows downloader?
PS: oh ja ik heb alles aangeklikt in de opties van Mass downloader die ervoor moet zorgen dat MAss downloader gewoon als default wordt gebruikt voor downloads maar alsnog doet ie het niet, zal ik dan maar andere downloaders proberen? wat doen jullie eigenlijk? gebruiken jullie die default Windows downloader?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 14:48 ]