Toon posts:

Mass downloader en IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik heb dus die Mass downloader gedownload op de nieuwe comp en ik wil m instellen als default download manager op Internet explorer maar alles wat ik doe het werkt niet: hij wil niet gewoon verschijnen wanneer ik op een download-link druk, ik wil nou zo'n download ding omdat ik bezig was met die 3dMark03 downloaden toen die bijna klaar was komt me zusje sluit het af en die MAss downloader kan onafgeronde downs weer herstellen. alvast bedankt. ohja ik heb versie 2.6

PS: oh ja ik heb alles aangeklikt in de opties van Mass downloader die ervoor moet zorgen dat MAss downloader gewoon als default wordt gebruikt voor downloads maar alsnog doet ie het niet, zal ik dan maar andere downloaders proberen? wat doen jullie eigenlijk? gebruiken jullie die default Windows downloader?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 14:48 ]

Verwijderd

mass downloader? waarom gebruik je niet gewoon DAP? dat werkt hier altijd perfect.. perfecte integratie met IE

ohja, heeft ook een resume functie..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 14:15 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:17

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 14:15:
mass downloader? waarom gebruik je niet gewoon DAP? dat werkt hier altijd perfect.. perfecte integratie met IE
Omdat er (nog steeds) spyware functies in zitten.
ohja, heeft ook een resume functie..
Dat is wel een voordeel ja.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Titel even aangepast, Download Accelerator is namelijk ook een programma :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

uiteraard heb je het wel geprobeerd, maar ff overnieuw opstarten na het instellen?

Verwijderd

waarom gebruik je ReGet Deluxe 3.0 niet? is als de beste uit de test gekomen, werkt echt super goed ik heb hem ook alleen jammer dat er voor moet betalen maar ja er zit 30 dagen trail op als het je bevalt ken je hem daarna altijd nog aanschaffen.

Zit ook een pause/resume functie op je kan er tevens ook van FTP servers van af downen. Het werkt ook goed met andere browers en als een download niet werkt met ReGet kan je heel makkelijk ReGet uitschakelen en via de default download manager downloaden en als je klaar bent zet je hem gewoon weer aan.

kortom SUPER-handig :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 16:01 ]

Pagina: 1