Toon posts:

Geen surround met C-media 8738 onboard chip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een boxenset gekocht van creative : Inspire 4400 4.1 maar ik krijg hem niet aan het werken, in de handleiding staat dat ik de rear-kabel in de line-in moet steken en dan in de driver 4.1geluid moet instellen. Maar als ik dat doe dan heb ik nog altijd geen geluid uit m'n rear boxen.

Wat moet ik doen? :(

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Waneer heb je geen geluid uit je rear speakers? Bij games, mp3?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen geluid, maar da speakers werken wel.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 14:11:
Ik heb nu een boxenset gekocht van creative : Inspire 4400 4.1 maar ik krijg hem niet aan het werken, in de handleiding staat dat ik de rear-kabel in de line-in moet steken en dan in de driver 4.1geluid moet instellen. Maar als ik dat doe dan heb ik nog altijd geen geluid uit m'n rear boxen.

Wat moet ik doen? :(
ff boekje lezen; je moet denk ik een tooltje van de drivercd van je mobo installen, en dan aangeven dat LINE = REAR. zoiets had ik ook met mijn mobo. Standaard is alleen 1 lijn out ingeschakeld.

succes

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik dat ingeven ( ik heb al een help gelezen en daar zou ik een knop moeten hebben maar die heb ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt!!
Ik heb de nieuwe drivers geïnstalleerd.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 17:53:
Het werkt!!
Ik heb de nieuwe drivers geïnstalleerd.
heel goed, dank je voor het aanvullen van deze superknowledgebase ;)... altijd handig als de persoon in kwestie even de oplossing aandraagt aan het einde :)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Pagina: 1