Toon posts:

Soundmax drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand van jullie waar ik ADI soundmax cadenza software kan downloaden? (Compaq EVO D310)
Het gaat over een ON-BOARD type geluidskaart.
De kl********* bij HP-Compaq vinden het niet meer nodig om de drivers van de EVO D310 beschikbaar te stellen. :( :( :( :(

Op de site van intel heb ik drivers gevonden omdat het een intel mobo is, maar dit is niet de drivers die ik vroeger had, die had veel meer opties.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Soundmax site => Vinden het ook niet nodig drivers beschikbaar te stellen, NIKS NADA
- Compaq support => NIKS NADA
- HP support (wat overigens in dezelfde pot nat zit) => NIKS NADA
- Intel => heeft wel drivers,geluid werkt, maar niet de bijhorende software
- Driverguide=> Enkel simplistische drivers
- Google search heeft ook niks opgeleverd.
Wie heeft er nog suggesties???????

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 13:53 ]

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-08 20:42
ftp://www.asus.it/pub/ASUS/misc/audio/ad1980/WDM_3663.zip

is voor alle cadenza onboard audio en de adi 1980 codec + software (Win98SE / WinME / Win2K / WinXP )

[ Voor 4% gewijzigd door devil-strike op 28-01-2004 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
devil-strike schreef op 28 januari 2004 @ 13:55:
ftp://www.asus.it/pub/ASUS/misc/audio/ad1980/WDM_3663.zip

is voor alle cadenza onboard audio en de adi 1980 codec + software (Win98SE / WinME / Win2K / WinXP )
Je bent erg bedankt voor je reactie maar deze drivers werken helaas ook niet, op het einde van de installer geeft hij de foutmelding: "Kan stuurprogramma niet vinden".
De grootte van de installer is overigens wel ongeveer dezelfde dan de installer die ik vroeger had, was ook rond de 18 Mb.
Maar deze staat op een bekraste cd en kan deze niet meer lezen. jammer.

Ik denk dat ik maar eens een mailte naar de COMPAQ SUPPORT zal sturen. :r nogeens :r .

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-08 20:42
Vaag het zou moeten werken _/-\o_

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 13:51:
De kl********* bij HP-Compaq vinden het niet meer nodig om de drivers van de EVO D310 beschikbaar te stellen. :( :( :( :(
Hoe kom je daar nu weer bij, je kan ze gewoon vinden op de volgende url : software and drivers, klik op Evo Desktop Products Selecteer nu gewoon even de goed PC.

Zo zie je maar, is best wel te vinden. :Y)

Snel koppeling (D310MT/WXP)
ADI SoundMax AC97 Integrated Digital Audio Driver