Toon posts:

Workflow als HTML

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al de hele morgen op zoek naar een programma waarmee ik workflows kan ontwerpen en omzetten naar HTML. Ik heb het al geprobeerd met VISIO maar krijg er niet uit wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat je via de website keuzes maakt en zo de workflow volgt tot de oplossing

Vroeger had je Systems Development Workbench, daar kon je zoiets ook al mee doen, alleen niet omzetten naar HTML.

Verwijderd

Bedoel je dat een workflow-diagram wordt omgezet naar een serie HTML-pagina's -- één voor elke stap? Leuk idee, maar ik ken niets wat dat doet, terwijl het toch niet zo moeilijk zou moeten zijn. Ik zal eens zoeken.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De laatste versie van SDW, nu doorontwikkelt door B-Wise, bevat ook een webserver module. Hiermee kun je je SDW schema's opvragen via het intra/internet.

• Nemrah
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12-2025
SDW is niet de enige in zijn soort. Er zijn diverse AO schema proggies die workflowdiagrammen uit kunnen spugen. Ook in HTML. Zie hiervoor programma's als Mavim, Protos en het eerder genoemde B-Wise. Allemaal hun eigen voor en nadelen, complexiteit en zoals dat gaat prijskaartje..
Van Visio weet ik dat het door Mavim wordt gebruikt als grafische ondersteuner en kan die tekeningen omzetten naar een serie objecten waar je dan weer eigenschappen aan kan geven. (Zoals linkjes naar documenten en dat soort dingen).

Plant eens een boompje