Toon posts:

linksys befw11s4 + terayon kabel modem disconnect na 1 dag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik heb sinds kort een befw11s4 linksys routertje aan mijn pc hangen icm mijn terayon kabelmodem (kabelfoon). DHCP runned, client lease time staat op 0 wat inhoud 1 dag of meer als ik het goed begrijp. Alles werkt gewoon top...2 desktop pctjes die goed met elkaar communiceren en beide het internet/network op kunnen zoals het ook hoort. Verder is er nog een laptop in het spel met WIFI kaartje, ook allemaal goed werkend.

Nu mijn probleem,
Smorgens om uurtje of 9 gaat de pc aan staat hele dag lekker te draaien er word wat geinternet tussendoor enzovoorts, geen timeouts allemaal goed en rond 24:00 gaat de pc uit..we gaan slapen etc etc etc >:) ...we worden wakker willen pc aan doen ...hej de pc vind geen internet meer ?! das vreemd..kabelfoon zal er wel uitliggen, even de router stekker erin en eruit en daar is internet weer en alles werkt....volgende dag weer, dag erna weer etc etc. Kortom elke ochtend moet ik de stekker van de router erin en eruit steken wilt die me internet vinden..erg lastig zoals je begrijpt en nu probeer ik de oorzaak te achterhalen wat me nog niet gelukt is na wat research hier en bij linksys....iemand een tipje?!

thanx! }:O