Zoals een hoop andere mensen die opzoek zijn naar een leuk geprijsde laptop, is ook mijn oog gevallen op de Acer Aspire 1352XC die op dit moment voor slechts 731 euro in de Pricewatch staat!

De specs van de laptop zijn:
| Processor: AMD Athlon™ XP 2200+
| System Memory: 256MB Standard DDR-333 SDRAM
| Storage: 20GB ATA-100 HDD
| Storage Devices: Integrated 8x DVD/24x(16/12/24)CD-RW combo drive,
| Display: 14.1 inch TFT
| Graphics: S3 Graphics Savage; AGP 8x graphics core, shared memory up to 64MB
| Audio: MS DirectSound-compatible / Audio system with two stereo speakers
| Networking: Integrated 10/100 Mbps Fast Ethernet
| Communication: Integrated V.90 56 Kbps MDC modem
| Software: Acer Launch Manager, Acer System Recovery CD, Norton AntiVirus;, Adobe® Acrobat® Reader®, CyberLink® PowerDVD;, NTI® CD-Maker;
| Operating System: Microsoft® Windows® XP Home Edition
| Dimensions: 334mm (W) x 287mm (D) x 42mm (H)
| Weight: 3.7kg
Mijn vraag is nu of dit wat is? Qua afmetingen weet ik dat hij redelijk aan de maat is, maar dat maakt mij eigenlijk niets uit. De laptop staat toch 99% van de tijd thuis (nee, ik wil geen desktop! Die neemt weer iets te veel ruimte in). Op dit moment bezit ik een Fujitsu-Siemens laptop met een Pentium III-M processor, vooral qua geluidsproductie bevalt deze mij prima, want je hoort hem gewoon niet! Weet iemand of deze ook een passieve processorkoeling heeft of dat er een full-time draaiende fan op zit?
Ik hoop dat er al mensen zijn met gebruikerservaring en deze met mij (en de rest van GOT) wil delen

De specs van de laptop zijn:
| Processor: AMD Athlon™ XP 2200+
| System Memory: 256MB Standard DDR-333 SDRAM
| Storage: 20GB ATA-100 HDD
| Storage Devices: Integrated 8x DVD/24x(16/12/24)CD-RW combo drive,
| Display: 14.1 inch TFT
| Graphics: S3 Graphics Savage; AGP 8x graphics core, shared memory up to 64MB
| Audio: MS DirectSound-compatible / Audio system with two stereo speakers
| Networking: Integrated 10/100 Mbps Fast Ethernet
| Communication: Integrated V.90 56 Kbps MDC modem
| Software: Acer Launch Manager, Acer System Recovery CD, Norton AntiVirus;, Adobe® Acrobat® Reader®, CyberLink® PowerDVD;, NTI® CD-Maker;
| Operating System: Microsoft® Windows® XP Home Edition
| Dimensions: 334mm (W) x 287mm (D) x 42mm (H)
| Weight: 3.7kg
Mijn vraag is nu of dit wat is? Qua afmetingen weet ik dat hij redelijk aan de maat is, maar dat maakt mij eigenlijk niets uit. De laptop staat toch 99% van de tijd thuis (nee, ik wil geen desktop! Die neemt weer iets te veel ruimte in). Op dit moment bezit ik een Fujitsu-Siemens laptop met een Pentium III-M processor, vooral qua geluidsproductie bevalt deze mij prima, want je hoort hem gewoon niet! Weet iemand of deze ook een passieve processorkoeling heeft of dat er een full-time draaiende fan op zit?
Ik hoop dat er al mensen zijn met gebruikerservaring en deze met mij (en de rest van GOT) wil delen