Ik ga m'n case modden, maar wat is nou beter, ik wil 1 a 2 fannetjes in de zijkant bouwen. Is het beter om deze over het mobo te laten blazen of de warme lucht uit de kast te blazen??
Verwijderd
als je aan de zijkant doet neem ik aan dat je ze doet links onder dat ie bij je kaarten zit.
Ik zou die laten blazen op je kaarten..
Warme lucht stijgt op dus ik zou bovenaan (on top) bijv een sterke 120 mm zette die het naar buiten blaast.
Wel stofffilters gebruiken voor degenen die naar binnen blazen
Ik zou die laten blazen op je kaarten..
Warme lucht stijgt op dus ik zou bovenaan (on top) bijv een sterke 120 mm zette die het naar buiten blaast.
Wel stofffilters gebruiken voor degenen die naar binnen blazen
Ik heb 1 80mm fan links onderin blazen en me'n alpha koeler (P3125s) blaast naar buiten...:)
Ik dacht al zoiets, en ja, ik bedoelde links 
1 of 2 tachtigers denk ik.. heb al een extra fan achter, misschien boven nog eentje, en de intake fan aan de voorkant vervangen ,m'n andere is overleden, die maakte steeds meer herrie.. todat ik em er maar uit gahaald heb...
1 of 2 tachtigers denk ik.. heb al een extra fan achter, misschien boven nog eentje, en de intake fan aan de voorkant vervangen ,m'n andere is overleden, die maakte steeds meer herrie.. todat ik em er maar uit gahaald heb...
Dit vraag ik mij dus ook af, want ik heb een zuigende delta, en daar zouden de inzuigende zij fans dan tegen in gaan.
tenzij je ze lager dan je proc plaatst, bedenk ik mij ineens:D
tenzij je ze lager dan je proc plaatst, bedenk ik mij ineens:D
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Allebei gewoon>:)Op dinsdag 12 december 2000 21:07 schreef voxell het volgende:warme lucht gaat naar boven !!!!, maak een gat in de bovenkant van je kast...
Bedoel, de lucht die er boven uit gaat moet er ook in, toch?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Yepz.. gewoon een 12 cm fan in de zijkant en een 8 cm aan de bovenkant en dan nog een 9 cm fan echt aan de bovenkant die met een gat recht omhoog blaast... ik moet toegeven alleen de 12 cm fan heeft bij mij nut
).. scheelt wel 10 graden
)).....
Verwijderd
Ik heb een 8mm fan aan de zijkant geplaats (effe nog zonder zagen, moest me kast nog ruilen) en daardoor is mijn proc temp idle nog maar 33 graden en vet gestressed de 40 nog niet gehaald. Daarvoor was het 40 idle 44 stressed dus het scheelt zeker wel wat.
Verwijderd
8mm? zo die dingen worden compacter met de dagOp woensdag 13 december 2000 03:18 schreef funksngrooves het volgende:
Ik heb een 8mm fan aan de zijkant geplaats (effe nog zonder zagen, moest me kast nog ruilen) en daardoor is mijn proc temp idle nog maar 33 graden en vet gestressed de 40 nog niet gehaald. Daarvoor was het 40 idle 44 stressed dus het scheelt zeker wel wat.
Verwijderd
Ja zeker en een airlow niet normaal hij draait wel 100000 rpmOp woensdag 13 december 2000 03:42 schreef minus0ne het volgende:
[..]
8mm? zo die dingen worden compacter met de dag
Pagina: 1