Toon posts:

[Outlook] Problemen met verzenden van elke attachment *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het verzenden van een mail met alleen tekst is er niets aan de hand. Echter bij het toevoegen van een attachment (maakt niet uit welke of wat voor grootte) dan komt er een time out met de server. Deze melding krijgt hij of binnen outlook of zijn norton 2004 geeft dit aan. Qua instellingen en beveiliging alles bekeken Automatisch ophangen na verzenden etc. uitgezet. Verschillende accounts en outlook versies gebruikt en allemaal zonder effect. Wie heeft enig idee hoe dit op te lossen is? :?

Verwijderd

Lijkt me meer iets voor SA, niet voor WOS, maar goed, welkom op GOT. :) Lees eerst even de policy door voordat je gaat posten.

Ik weet niet welke Outlook-versie je gebruikt, welke Windows-versie, wat voor 'n verbinding je hebt, bij welke provider je je mail-account hebt en hoe groot het attachment is wat je wilt versturen. Als je dat soort info ook even meldt, dan is de kans op hulp wat groter.

Zelf heb ik dit soort ellende gehad met Outlook 2002, ik was niet te spreken over de performance met inbelverbindingen. Zowel 2000 als 2003 deden het een stuk beter.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 12:19 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Idd niks met een OS te maken, dus:
Windows Operated Systems >> Software Algemeen ;)

+kleine titel edit

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Probeer het eens met een ander mailprogramma (Thunderbird/Mozilla of Eudora)
Verder is het misschien wel interessant om te weten welke provider je gebruikt?

typo in topic elke -> elk attachment >:)

An Explanation of l33t Speak