[XP] PC start niet op, BSOD niet te lezen

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik heb hier een PC die tijdens het booten een BSOD geeft. Omdat echter geweldige functie 'opnieuw opstarten na een systeemfout' ingeschakeld is, verdwijnt het BSOD binnen een fractie van een seconde en kan ik dus de foutmelding niet lezen. Is er een mogelijkheid om dit via de herstelconsole van de installatie-CD te veranderen?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 14:29

Edho

Heeft Canon A570IS

Kun je niet met f8 booten en dan de laatst bekende goede config starten? En wat dacht je van een emergency repairdisk of de Windows xp bootdiskette?
Ik gooi er maar even een paar op, misschien heb je ze al geprobeerd.

Edho

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Edho schreef op 28 januari 2004 @ 09:25:
Kun je niet met f8 booten en dan de laatst bekende goede config starten? En wat dacht je van een emergency repairdisk of de Windows xp bootdiskette?
Ik gooi er maar even een paar op, misschien heb je ze al geprobeerd.
Laatst bekende config boot ie ook niet meer, veilige modus ook niet. Emergency repair disk moet ik eerst even maken.. :)
Hardwarematig heb ik ook bijna alles vervangen, hielp allemaal niks :/

edit:
Emergency repair disk moet je dus van het betreffende station maken, en dat heeft de eigenaar van de PC dus waarschijnlijk niet gedaan :( Nouja, dan toch maar een verse installatie..

[ Voor 17% gewijzigd door Demo op 28-01-2004 09:46 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Kun je win nog wel instaleren?? Ik heb et ook gehad en toen ik zo pissig was en XP er maar opnieuw op wou zetten kreeg ik, nadat ik op enter had gedrukt bij de keuzes "xp opnieuw instaleren" en die andre twee, ook een BSOD. Bleek dat mijn HD kapot was.

Ik hoop voor je dat dit et niet is maar het kan et zijn.