Ik wil Fedora core 1 installleren maar telkens als hij de anaconda installer (grafisch of niet grafisch) wil laden dan stopt hij er mee en komt met de melding: install exited abnormally sending terminal signals. Als hij dat gedaan heeft komt hij met de melding dat het systeem opnieuw gestart kan worden.
Ik heb al van alles geprobeert: mediacheck gedaan, memtest en fedora installatie proberen te starten met allerlei opties zoals allowcddma nofb etc...
Ik heb zoiets nog nooit gehad ik heb fedora al heel vaak geinstalleerd zonder problemen. Bugzilla en het RedHat ondersteunings netwerk geven allen oplossingen die bij mij niet werken.
Het kan aan de hardware liggen het is een intel celeron 300 mhz met 32 mb intern
maar volgens fedora moet dit echter geen probleem zijn.
Wie weet wat ik nog kan proberen?
Ik heb al van alles geprobeert: mediacheck gedaan, memtest en fedora installatie proberen te starten met allerlei opties zoals allowcddma nofb etc...
Ik heb zoiets nog nooit gehad ik heb fedora al heel vaak geinstalleerd zonder problemen. Bugzilla en het RedHat ondersteunings netwerk geven allen oplossingen die bij mij niet werken.
Het kan aan de hardware liggen het is een intel celeron 300 mhz met 32 mb intern
maar volgens fedora moet dit echter geen probleem zijn.
Wie weet wat ik nog kan proberen?