Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Zou dat niet met de max filesize van 2GB te maken kunnen hebben? Check je eerste file ff. Als die precies 2.097.152 kB (2.147.483.648 bytes) is, is dat het probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 28-01-2004 08:32 ]
De vakantie heeft alweer heimwee naar mij
Hij gaat er idd iets over de 2 GB heen. Het gekke is dat als ik de compressie op max zet dat hij dan maar 100 MB kleiner wordtRoom42 schreef op 28 januari 2004 @ 08:31:
Zou dat niet met de max filesize van 2GB te maken kunnen hebben? Check je eerste file ff. Als die precies 2.097.152 kB (2.147.483.648 bytes) is, is dat het probleem.
Mja, je zou de schijf kunnen opruimen, defragmenteren en eventueel nog ff de pagefile kleiner kunnen maken voordat je hem imaged.
Denk hierbij aan %TEMP% en de temporary internet files en de prullenbak natuurlijk.
Maar verder is het toch niet zo'n probleem als hij 2 files nodig heeft?
Denk hierbij aan %TEMP% en de temporary internet files en de prullenbak natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 29-01-2004 01:37 ]
De vakantie heeft alweer heimwee naar mij
Ik had al de zaken die jij ook vermeld al netjes gedaan, idd een goede basis voor een goede image !Room42 schreef op 29 januari 2004 @ 01:36:
Mja, je zou de schijf kunnen opruimen, defragmenteren en eventueel nog ff de pagefile kleiner kunnen maken voordat je hem imaged.
Maar idd, nu is het niet meer zo'n ramp dat deze uit 2 files bestaat, past toch niet op cd