Toon posts:

duron 1600 fsb naar 166 2000 - hoge(re) PCI slecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me Duron 1600 vlekkeloos op 2000 lopen door mijn fsb op het moederboard naar 166 te zetten en nog steeds op 1,5 v.
De Duron is gewoon fris uit de doos en niets met potloodjes of lijm gemod.
Nu heb ik nogal wat topics gelezen en had begrepen dat dit nogal lastig kon zijn.
Nou niet dus, en hij loopt vooralsnog als een zonnetje.
Maar het vraagje is dus, is dit link voor mijn pci ,agp en hd zooi?
Of kan het er wel tegen, want het is over de 40 Mhz als ik het goed begrijp.
Thx

Verwijderd

Topicstarter
Sorry foute forum :'(

Verwijderd

Hey, zoals je weet hoor je hier wat meer info over je computer te plaatsen willen wij er wat over kunnen zeggen, vaak kun je deze info ook zelf opzoeken (search).

Ik adviseer je dus om eerst de F.A.Q. CME(klik) te lezen en te zoeken, als je het dan nog niet weet kan je het evt nog een keer vragen.

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Ik heb ooit gelezen op de MSI site dat overclocken van PCI/AGP echt gevaarlijk wordt voor je kaarten die erin hangen als het boven 40/80 komt, heb effe gezocht, kan het niet zo 1 2 3 vincen :x Dus het zal het wel houden, maar de kans dat er iets fout gaat is wel aanwezig

Edit:
Iemand moet dit topic effe verplaatsten ^^

[ Voor 9% gewijzigd door the_RJ op 28-01-2004 07:07 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Verwijderd

Zolang je PC stabiel loopt, je dus geen overklokgerelateerde errors krijgt - kan dat geen kwaad. Sowieso valt die 7MHz PCI OC imo wel mee - of je moet echt knifterige / timingsgevoelige kaarten daarin gebruiken.

move CME > DOC

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 08:14 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.