[GF2ti] Raar probleem, stuk?

Pagina: 1
Acties:

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 05:55
Afgelopen maandag ging ik achter mijn pctje zitten en hij was ineens heel traag in Windows (XP Pro). Na een nieuwe installatie en tijdens de installatie blijft het systeem een tijdje hangen op de meest rare momenten zodat er niet of nauwelijks fatsoenlijk met het systeem valt te werken, maar in veilige modus is er niets aan de hand.

Na alle onderdelen te hebben gechecked, bleek na de installatie van een andere videokaart (een Viper 550 :/) zijn de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik draaide nog gewoon met de standaard drivers van Windows XP en hebben nog nooit problemen gegeven. Later heb ik de Geforce er weer even ingestoken, maar het probleem trad weer op.

FF mijn specs:
Asus CUSL2-c
Celly 1GHz
256MB Mushkin
60GB Maxtor
Windows XP Profesional

De pc en de videokaart zijn niet overgeklokt, de proc is het wel geweest, maar tentijde van het begin van de problemen was ie dat niet meer.... Ik had ook geen foutmeldingen of artefacten oid... Op de videokaart zit een Zalman ZM80c HP met de optionele fan op de laagste snelheid, dus de koeling lijkt me ook voldoende...

Kan het geheugen stuk zijn? Of de GPU?

The ramblings of an idiot

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57
Lijkt mij inderdaad iets fout met je videokaart. Maar raar is dat dat ineens is gekomen. Weet je zeker dat je er niet aan hebt gezeten (misschien een huisgenoot). Of dat ie een klap heeft gehad, statische electriciteit van iemand?
Beetje vaag verhaal, je kan nog testen of die GF in een andere pc ook problemen geeft.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 05:55
wmeester schreef op 28 januari 2004 @ 10:03:
Lijkt mij inderdaad iets fout met je videokaart. Maar raar is dat dat ineens is gekomen. Weet je zeker dat je er niet aan hebt gezeten (misschien een huisgenoot). Of dat ie een klap heeft gehad, statische electriciteit van iemand?
Beetje vaag verhaal, je kan nog testen of die GF in een andere pc ook problemen geeft.
Ik woon nog thuis en mijn ouders komen niet aan mijn pc. En de pc heeft alleen maar stil in de kast gestaan in de tijd dat ie die problemen ging vertonen. In die tussen tijd is er niemand aan geweest, zelfs ik niet. Maar ik kan 'm ook wel even in een andere pc steken :)

The ramblings of an idiot