Toon posts:

MyAdsl !

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een dag of 2 myadsl bij mij thuis.
Ik hoop dat er hier iemand is met ervaring bij Myadsl want ik heb alle gegevens gekregen van hun (inlognaam, wachtwoord, instellingen enz enz)
Ik kan wel gewoon online MAAR ...

*ik kan mijn mail niet lezen via outlook (ja alle instellingen staan goed volgens mij)
ook als ik vanaf een ander adres mail stuur naar jvandepas@myadsl.nl geeft hij aan dat het emailadres niet bestaat ???

*ik kan niet op mijn eigen homepage komen (volgens hun: jvandepas.myadsl.nl)
jullie wel??? (u bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken?) Het rare is dat ik weer wel via ftp dingen kan uploaden.

*ik kan geen meerdere email accounts aanmaken (maakt niet uit ik kan ze toch niet lezen)

Weet iemand hoe dit opgelost moet worden... of kan iemand mij uberhaubt vertellen wat er aan de hand kan zijn

Thnx

JOPPI3

(zucht)

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik zou als ik jou was toch niet teveel [prive info geven van je abbo. En heb je in plaats van te posten op GOt al gebelt met de helpdesk van je provider? ? ? Wie weet is nog niet alles actief.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Als jij zeker weet dat je instellingen goed zijn lijkt het me iets dat niet door jezelf veranderd kan worden en zul je toch echt contact op moeten nemen met de MyADSL helpdesk.
Lijkt me sowieso een logisch begin in dit soort gevallen :P

Dit topic is gesloten.