ik weet dat het als zoekvraagje klinkt maar dr is meer aan de hand.
ik heb vandaag een zalman zm80c-hp op m'n Club3D Radeon 9600 Pro gezet
k heb keurig de handleiding gevolgd maar nu vallen me 2 dingen op.
die afstandsplaajtes dus tussen je beide platen komen passen op de een of andere manier niet, ik moet ze wat krombuigen willen ze tussen de plaen passen want ze komem tegen de pcb van m'n vidokaart.
de platen zitten wel goed want als ik ze 180 graden draai zitten ze helemaal verkeerd. Hoort dit nu zo of doe ik toch wat fout?
Ten tweede zou ik graag even weten hoe warm die platen moeten worden want ik heb er vanaf voorin in m'n kast een fan op blazen met nogal koude lucht en nu vind ik de platen niet noemenswaardig warm. zeg maar lauw.
moet er meer koelpasta dussen de core en het blokje? zo ja hoeveel precies?
ik heb er zoveel opgedaan dat het niet teveel uit zou lopen.
heeft iemand tips?
ik heb vandaag een zalman zm80c-hp op m'n Club3D Radeon 9600 Pro gezet
k heb keurig de handleiding gevolgd maar nu vallen me 2 dingen op.
die afstandsplaajtes dus tussen je beide platen komen passen op de een of andere manier niet, ik moet ze wat krombuigen willen ze tussen de plaen passen want ze komem tegen de pcb van m'n vidokaart.
de platen zitten wel goed want als ik ze 180 graden draai zitten ze helemaal verkeerd. Hoort dit nu zo of doe ik toch wat fout?
Ten tweede zou ik graag even weten hoe warm die platen moeten worden want ik heb er vanaf voorin in m'n kast een fan op blazen met nogal koude lucht en nu vind ik de platen niet noemenswaardig warm. zeg maar lauw.
moet er meer koelpasta dussen de core en het blokje? zo ja hoeveel precies?
ik heb er zoveel opgedaan dat het niet teveel uit zou lopen.
heeft iemand tips?