Toon posts:

ervaringen met Sanyo PLV-Z1 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken een Sanyo PLV_Z1 te kopen, vanwege zijn redelijk goede specs, en met als voordeel dat deze lens-shift heeft. Echter hij schijnt een redelijk afwijkende resolutie te hebben, namelijk 964x544. Dit heeft te maken dat dit de helft is van HDTV-resolutie, zodat je zonder teveel vertekenende compressie HDTV-signaal kan bekijken. Maar heeft dit nadelige invloed op niet-HDTV-signaal?

Verder heb ik op meerdere sites gelezen dat deze DLP-techniek zou hebben, terwijl dan verderop staat dat hij 3x 0,7" lcd tft schermen heeft. WAT IS HET NOU? :? Het kan toch niet beide zijn lijkt me.

Mensen die ervaring met deze beamer hebben, wat is jullie mening over deze beamer?

Heeft iemand een idee of kabels (vga, svideo, component, composite) bij een lengte van ong. 10 mtr veel signaalverlies lijden? Of storingen oppakken?

(En een reactie op de persoon die een lcd-tv prefereert boven een beamer:
Ieder moet zelf maar weten wat ie met zijn geld doet, de meesten hier kopen net als ik liever een beamer, meestal vanwege het grotere beeld voor hetzelfde geld. In jou opinie misschien niet slim, maar laat ons toch lekker... weten wij veel :P )

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Heb zelf een kabel (s-video) van 15 m. Kan niet zeggen dat het slecht(er) beeld is. T'is trouwens gewoon een lcd projector (3 widescreen panels).

Resolutie kan inderdaad een minpunt zijn; als je met je snufferd voor het doek gaat staan zie je de pixels. Ik zou als ik jou was voor de Z2 gaan :P

[ Voor 40% gewijzigd door DasHMauL op 27-01-2004 23:29 . Reden: www.farcry-thegame.com ]

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Ik heb em ook, het is geen dlp beamer maar een lcd... dus wat sommige sites schrijven klopt niet. Ik gebruik zelf een VGA kabel van 10 meter naar een pc. Dat gaat erg goed want de pc kan precies voor die optimale resolutie zorgen wat het beste effect geeft. De lengte van de kabel levert naar mijn idee niet echt slechter beeld op.

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Best een aardige projector, zeker voor de prijs waarvoor hij wordt aangeboden @ htforum. Maar ga in ieder geval eens zelf ernaar kijken, of je het zelf wat vind :)

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een scart-kabel zo uit te kleden dat je alleen de echt benodigde connecties overhoud, om zo een dunnere kabel te krijgen die ik samen met s-vhs en/of rgb door een pvc-buisje kan krijgen? Zou bijzonder mooi uitkomen :)

Verwijderd

WILDEAAP schreef op 27 januari 2004 @ 23:29:
Ik heb em ook, het is geen dlp beamer maar een lcd... dus wat sommige sites schrijven klopt niet. Ik gebruik zelf een VGA kabel van 10 meter naar een pc. Dat gaat erg goed want de pc kan precies voor die optimale resolutie zorgen wat het beste effect geeft. De lengte van de kabel levert naar mijn idee niet echt slechter beeld op.
Ik heb het precies zo. Er is trouwens redelijk wat te vinden over deze projector op het forum, inclusief screenies van hoe het eruit ziet in het donker.

Ik krijg een dezer dagen mijn scherm binnen, maar om je een indruk te geven hoe het er op wit behang uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dervati/beam_airwolf.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Sodeju, dat ziet er gaaf uit zeg.. :D
Zie ik dat het het beeld van een videospel is? Behoorlijk aardig spel dan.
Is die foto wat donker uitgevallen of moet het zo donker zijn om goed beeld te krijgen? 8)

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:54
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 21:55:
Sodeju, dat ziet er gaaf uit zeg.. :D
Zie ik dat het het beeld van een videospel is? Behoorlijk aardig spel dan.
Is die foto wat donker uitgevallen of moet het zo donker zijn om goed beeld te krijgen? 8)
offtopic:
Dat is Airwolf man :) nooit gekeken in je jeugdjaren? Wedden dat je wel de tune herkent

Ziet er wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed uit....als ik geld voldoende heb...weet ik wel wat IK ga halen...is het nou wel of niet verstandig om deze uit duitsland te halen?

ehhhh..HOI

Verwijderd

Alleen wanneer het echt heel veel scheelt. In DLD kan je hem voor 999 halen hoorde ik, moet je even goed googlen. In NL zit hij op 1210 ofzo (online), en het is aan jou om te bekijken of je dat prijsverschil groot genoeg vindt ivm met garantie e.d.

Ik koop liever iets hier in de stad dan online, tenzij het ECHT veel scheelt. En ook koop ik liever iets online in NL dan elders, tenzij het ECHT veel scheelt :) In dit geval zou ik het niet doen. Een dikke 1200 euro is niet teveel voor dit apparaat. Hij is op de muur al tof, zeker in het (semi)donker. Kan niet wachten op mijn Projecta scherm met High Contrast S stof (lichtgrijs, wat contrast en zwartwaarden verbetert). Uiteraarsd post ik tzt pics.

Hier nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dervati/beam_gpl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dervati/beam_turtles.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dervati/beam_ba.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 22:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik persoonlijk zou het binnen nederland via internet bestellen, na het apparaat bij een winkel bekeken te hebben. Fabrieksgarantie heb je er altijd bij, en als je hetzelfde voor minder kan krijgen, waarom dan niet doen? :P
Uit het buitenland halen zou minder snel doen, tenzij je hem er zelf op kan halen ipv op laten sturen.. Maar daar kan ik geen goede onderbouwing voor geven, gewoon mijn gevoel.
Online bestellen ook liever ergens waar je het zelf af kan halen, ivm betalingsgemak. Ieder wat ie wil.

Maar om nog op het onderwerp van deze topic terug te komen, geen vervelende ervaringen ivm de afwijkende native resolution?
En wat koeling betreft, in de handleiding staat dat ie 50 cm van de muur af moet staan.. komt beetje erg onhandig uit :O Hoe veel invloed heeft deze afstand ivm oververhitting?

Verwijderd

Het ding wordt wel behoorlijk heet, maar ik denk niet dat het echt een probleem is. De achterste ventilator heeft een rooster ervoor wat zijn hitte niet alleen naar achteren maar ook best wel naar boven kwijt kan (warmte stijgt sowieso op) en die marge is heel erg ruim, om gezeik te voorkomen.

Zou er wel een centimeter of 10-15 voor nemen, maar de hitte is wel iets om rekening mee te houden (niet inbouwen enzo). Want het ding is echt heet! Je kan hem draaien op full mode en op een soort spaarstand. In de spaarstand heb je 10% minder lichtopbrengst (verschil is minimaal) maar de geluidsproductie gaat met 50% omlaag. En dat is erg fijn want standaard maakt het ding net zoveel lawaai als een lawaaiige PC. En op de spaarstand hoor je hem nauwelijks, zeker als je een film kijkt met geluid. En het spaart je lamp ook nog. Alle screenies zijn gemaakt in de spaarstand.

En over betalingsgemak en online bestellen, je kan toch wel internetbankieren heej :P En als je dat niet hebt, ga het halen, iedereen heeft het en het is reuze makkelijk. En over fabrieksgarantie, ik vind opsturen gewoon gezeik, en de verzendkosten zijn altijd voor jou, zelfs al kan je er nix aan doen. Laatst een issue gehad met een moederbord waar de leverancier geen garantie meer op wilde geven (deed geen zaken meer met Abit) dus ik naar de importeur bellen (Amor Computer in Limburg ergens). Moest eerst 15 euri overmaken, ding versturen op mijn kosten, maar kreeg wel netjes eenzelfde moederbord weer. Een nieuwe, zonder defect. Maar dat gezeik om een besparing van een tientje of twee, nee dankje. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus gewoon op een plankje aan de muur moet best kunnen. was al effe bang dat ik een plankje van een meter diep moest gaan ophangen, hetgeen niet echt sierlijk staat.
In eerste instantie dacht ik eraan het apparaat wegklapbaar te maken in het plafond, maar dat werd te bewerkelijk en het apparaat moest te scheef gepositioneerd worden. Al helpt dat lens-shift wel i.c.m. keystone correctie.

internetbankieren natuurlijk, wie kan dat niet.. maar ik ben nog geen site tegengekomen waar je met een bankgiro kan betalen. en eigenlijk, liever niet online betalen. zeker niet als ze om je creditcardnummer vragen }) . Bovendien, betalen voor je het apparaat hebt is ook niet de meest voordelige situatie. Zie je geld maar eens terug te krijgen als levering om eoa reden niet doorgaat :(

Verwijderd

Niet elke webshop is onbetrouwbaar en wordt gerund door een Joegoslaaf of WAO-er die zijn webshop exploiteert vanuit een lekkend tuinhuisje. Kijk ook eens hier: www.tweakers.net/shopsurvey voor ervaringen van anderen.

Vergeet niet de projectieafstand. Ik wilde hem op een plankje zetten maar de muur is 4m vanaf het scherm, en dan is de minimale grootte 2.2m en dat is te groot. Op www.sanyo.de is een projection distance calculator te vinden waarmee je e.e.a. kan uitrekenen. Ophangen is niet moeilijk, je kan daar kant en klare beugels voor kopen maar dat is duur. Je kan ook zelf wat verzinnen met wat MDF en een stuk schroefdraad. En wegklapbaar, waarom. Iedereen mag je pronkstuk wel zien toch :)

Verwijderd

Topicstarter
bij 4 meter afstand zit je idd bijna op 3,3 meter breedte met 1,8 m hoogte. Ik zal op 3 meter afstand zitten, met een beeld van 2,2 bij 1,2 meter als ik het tabelletje goed lees.. al snap ik die niet helemaal. zit te vechten met dat zoom min en max en de omrekening van #' naar #cm :?
Maar het lijkt me een aanvaardbare grootte. Wat een luxeprobleem, te groot beeld!!! :9

Toch lijkt het me t mooist om het apparaat weg te kunnen werken.. Ook tegen diefstal, niemand mag met zijn klauwen aan mijn toekomstige "pronkstuk" komen natuurlijk!

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Na veel gelezen te hebben, heb ik ook een Sanyo Z1 aangeschaft. Hier een foto 'in actie'

Afbeeldingslocatie: http://213.73.254.57/ht/iceage_klein.png
klik voor een vergroting

De projector is aangeloten via een 10 meter vga kabel op een radeon 9000pro kaartje, en projecteert op het behang. PowerDVD en een samsung CD/DVD combi maken het mogelijk dat ik de film ice age op de foto kon nemen.

Ik heb er een anderhalve week geleden zo'n 1240 euro voor betaald en de kabel was zo'n 20 euro.

De afstand van de projector tot de muur is zo'n 3 meter nu. Hij komt nog 30 cm verder te hangen. (hij staat nu op een paar dozen)

[ Voor 36% gewijzigd door smooky op 28-01-2004 23:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat is een lekker scherp beeldje zeg.
PowerCD en een radeon9000pro kaartje.. Kan je niet direct van je dvd speler afspelen? of bedoel je een pc-dvdspeler.. Als deze plaatjes zonder meer uit de plv-z1 te toveren zijn, is bij deze het kleine beetje twijfel wat ik nog had weggenomen, en is de beslissing wel gemaakt. Nog effe sparen ;), en genieten maar. Je kan je bijna niet voorstellen dat het met een projectiescherm NOG beter beeld wordt!

Heeft er iemand ervaring met die speciale verf voor projectiemuren?

Verwijderd

Speciaal, tsja, dat moet je natuurlijk niet op de muur smeren maar op een stuk MDF wat je versterkt met wat balkjes om kromtrekken te voorkomen. Een goed scherm, althans voor LCD, is licht grijs wat zoals ik denk ik al eerder postte het contast en de zwartwaarden bevordert. Verder heeft projectiedoek een bepaalde reflectiewaarde (gain) zoals 1.3 ofzo. Ik weet het niet zeker maar volgens mij houdt gain 1.3 in dat het scherm 1.3x zo licht wordt.

Correct me if I'm wrong.

Ik vraag me af hoe je dat met verf wil bewerkstelligen, maar het zal best bestaan.

Op www.htforum.nl zijn leuke dingen te vinden, zoals dit:

http://users.skynet.be/HomeTheater/THOMMY/Scherm.htm

Die Thommy is een Belg met een zelfgemaakt scherm. Via het forum levert hij ook het doek, kost tussen 50-60 euri per strekkende meter (1.40m breed). Weet het exacte bedrag even niet. Zijn aanbod wisselt, volgens de laatste berichten op dat forum (search ff op Thommy en doek ofzo). Maar dat geeft een indicatie van wat zelfbouw met origineel doek kost.

Verwijderd

Topicstarter
Ik meen pas ergens gelezen te hebben dat die soort verf bestond. Eerlijk gezegd had ik t idee om dat inderdaad op de muur te kwasten. Niet zo heel gek als je een goed vlakke muur hebt. Op behang krijg je immers al een lekker strak beeld, laat staan op een muur met speciaal reflectieverf. Misschien is het een soort hoogglans ofzo. In het andere geval gaat de voorkeur toch uit naar een uitrol-scherm.. Eerst maar eens kijken hoe t beeld er op de muur eruitziet.

Ik zit nog een beetje met de bekabeling echter... Is er duidelijk verschil in beeld tussen component-aansluitingen en s-video? En kan ik misschien uit een vga-connector de component-signalen halen? (dacht tenminste dat die er ook in zaten)

• smooky
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 22:16:
Zo dat is een lekker scherp beeldje zeg.
PowerCD en een radeon9000pro kaartje.. Kan je niet direct van je dvd speler afspelen? of bedoel je een pc-dvdspeler..
De Z1 zit aangesloten via een VGA kabel op mijn computer (met interne DVD speler), omdat dat een beter beeld geeft met LCD projectoren. (Beter dan via s-video)
Ik heb wel een stand-alone DVD speler (KiSS DP-500) en die zit via s-video aangesloten.

Verwijderd

Het nadeel van een uitrol scherm is dat het kan gaan kromtrekken of krullen aan de zijkanten. Maar ik geef er verdomme bijna 400 pleuro aan uit, daar verwacht ik iets degelijks voor. Het ding wordt maar 1.80m breed (ivm kijkafstand en overzicht en te groot is vermoeiend voor je ogen :P). En er komt een poster achter, want mijn kamer is nu zwaar ongezellig met die witte muur waar eerst twee coole posters hingen ;)

• smooky
  • Niet online
Ik wil met de tijd ook een rolscherm kopen(liefst eentje met een ab. Knopje indrukken, voila daar komt het scherm naar beneden. Klaar met kijken, knopje indrukken en hij gaat weer omhoog. Maar dat zijn nog toekomst plannen. Eerst de projector ophangen en uitvogelen waarom mijn geluid steeds hapert. (onboard AC'97 digitaal uit, een p4 2.0 GHz zou toch voldoende moeten zijn...)

Verwijderd

Topicstarter
nou ondertussen weet ik het al wel een beetje. t wordt wel de sanyo plv-z1.. bekabeling naar standalone dvdspeler via een scart -comp kabeltje (ALS DAT BESTAAT??? :?.
Ik ga er geen pc op aansluiten om mee te beginnen, kan evt ooit een laptopje eraan hangen als t moet, die dan natuurlijk de vga-ingang krijgt.
Hoe ik het projecteren ga doen ben ik nog niet helemaal over uit, scherm of op de muur..
Zoals DerVati schreef, de muur is zo kaal als je er niks aan mag hangen :r . Maar een schermrol aan het plafond vind ik ook niet zo sierlijk staan.. ik denk er nog even over. Ook ik zal pics plaatsen als t zover is, maar dat kan nog hee heee heeeeel lang duren omdat de hele huiskamer (en de rest van het huis) verbouwd wordt.
Maar de voorbereidingen zijn er al, met speaker-aansluitingen in de muur, zodat er geen kabels langs de plinten hoeven te lopen, en twee buisjes voor het video signaal en 220 in t plafond. _/-\o_ Hoe krijg ik in hemelsnaam een s-video en een scartkabel in 1 buisje? :?

Zoals iedereen geef ik ook maar even een opsomming van de apparatuur die in de thuisbioscoop werkzaam wordt:
-sony str db1080 surround eindversterker,
-sony dvp-ns330 dvdspeler
-twee zelfbouw full-range front luidsprekers (tonsil),
-tannoy reveal (passief) rear-monitoren
-wordt uitgebreid met tannoy XXXX centerspeaker.
Niet dat ik dit een patserige samenstelling vind, maar toch ben ik er trots op :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:45
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 22:52:
nou ondertussen weet ik het al wel een beetje. t wordt wel de sanyo plv-z1.. bekabeling naar standalone dvdspeler via een scart -comp kabeltje (ALS DAT BESTAAT??? :?.
Ik ga er geen pc op aansluiten om mee te beginnen, kan evt ooit een laptopje eraan hangen als t moet, die dan natuurlijk de vga-ingang krijgt.
Hoe ik het projecteren ga doen ben ik nog niet helemaal over uit, scherm of op de muur..
Zoals DerVati schreef, de muur is zo kaal als je er niks aan mag hangen :r . Maar een schermrol aan het plafond vind ik ook niet zo sierlijk staan.. ik denk er nog even over. Ook ik zal pics plaatsen als t zover is, maar dat kan nog hee heee heeeeel lang duren omdat de hele huiskamer (en de rest van het huis) verbouwd wordt.
Maar de voorbereidingen zijn er al, met speaker-aansluitingen in de muur, zodat er geen kabels langs de plinten hoeven te lopen, en twee buisjes voor het video signaal en 220 in t plafond. _/-\o_ Hoe krijg ik in hemelsnaam een s-video en een scartkabel in 1 buisje? :?

Zoals iedereen geef ik ook maar even een opsomming van de apparatuur die in de thuisbioscoop werkzaam wordt:
-sony str db1080 surround eindversterker,
-sony dvp-ns330 dvdspeler
-twee zelfbouw full-range front luidsprekers (tonsil),
-tannoy reveal (passief) rear-monitoren
-wordt uitgebreid met tannoy XXXX centerspeaker.
Niet dat ik dit een patserige samenstelling vind, maar toch ben ik er trots op :)
Het beeld wat je krijgt met die DVP-NS330 zal niet super zijn.
Ik heb zelf een NS400 en beeld was gewoon niet strak.
Nu ik met een HTPC bezig ben ziet het er veel beter uit op de pc ingang.
Super strak en het beeld staat als een huis.

De de-interlacer van de Z1 is imho niet goed genoeg om zonder progressive player te kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Goed dat je het even zegt, om een eventuele teleurstelling te voorkomen :|.
Ik zal het moeten afwachten, op tv heb ik in elk geval wel een redelijk beeld.
Een HTPC zal wel een beetje problematisch worden omdat ik in de huiskamer daar geen plek voor heb. Hoogstens een laptopje, maar of dat daar goed beeld mee te krijgen is :?... Wellicht dat een betere dvdspeler in de toekomst dan uitkomst biedt.

Of een scart-vga-kabel zodat je toch op de pc-ingang bezig bent?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 14:07 ]

• Redje
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:05:
Goed dat je het even zegt, om een eventuele teleurstelling te voorkomen :|.
Ik zal het moeten afwachten, op tv heb ik in elk geval wel een redelijk beeld.
Een HTPC zal wel een beetje problematisch worden omdat ik in de huiskamer daar geen plek voor heb. Hoogstens een laptopje, maar of dat daar goed beeld mee te krijgen is :?... Wellicht dat een betere dvdspeler in de toekomst dan uitkomst biedt.

Of een scart-vga-kabel zodat je toch op de pc-ingang bezig bent?
De pc ingang gebruiken alleen is niet goed genoeg.
Het signaal dat de speler geeft is nog steeds interlaced.
Aangezien een TV ook interlaced is ziet dat er goed uit.
De NS330 met een Z1 zal nog steeds een Wow-factor geven alleen is het beeld onrustig.

De Z1 sluit je het beste aan met de pc ingang of de component ingangen samen met progressie player. Een goedkope progressive player is bv. een KiSS, een gemodde X-box of een pc.

Verwijderd

Topicstarter
nou het is zover, zojuist de bestelling geplaatst.. Nog deze week ben ook ik de gelukkige eigenaar van een sanyo plv-z1 beamer, als t allemaal effe meezit :) Ik ben razend benieuwd :P :9 :>

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Denk niet dat je teleurgesteld zal zijn! Ik heb em nu meer dan een jaar en ben nog steeds zeer tevreden over het beeld.

hier een plaatje van mijn opstelling
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weerts1/gordijnen.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door WILDEAAP op 01-02-2004 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat ziet er leuk uit. Volgens mij ook een acoustisch verantwoorde kamer zo, met die gordijnen, en t schuine plafond. Maar zie ik daar een tegelvloer? of is dat visueel bedrog :)?

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:23:
dat ziet er leuk uit. Volgens mij ook een acoustisch verantwoorde kamer zo, met die gordijnen, en t schuine plafond. Maar zie ik daar een tegelvloer? of is dat visueel bedrog :)?
aah doe me dat niet aan een tegelvloer op mn kamer... nee gewoon een mooie vloerbedekking.

Verwijderd

Topicstarter
Een paar berichten hiervoor werd geschreven dat het beeld van een interlaced dvd speler niet zo strak geprojecteerd zal worden, omdat de de-interlacer in het apparaat niet zo erg geweldig is. Nu las ik in het tips-topic dat een faroudija-driver wel goed kan de-interlacen. En omdat ik geen htpc kan plaatsen, vroeg ik me af of er geen standalone faroudija-drivers bestaan. Gewoon een kastje dat je voor je beamer aansluit.. ?? Of ben ik nu te futuristisch a la Chriet Titulaer aan het denken?

• Redje
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 22:44:
Een paar berichten hiervoor werd geschreven dat het beeld van een interlaced dvd speler niet zo strak geprojecteerd zal worden, omdat de de-interlacer in het apparaat niet zo erg geweldig is. Nu las ik in het tips-topic dat een faroudija-driver wel goed kan de-interlacen. En omdat ik geen htpc kan plaatsen, vroeg ik me af of er geen standalone faroudija-drivers bestaan. Gewoon een kastje dat je voor je beamer aansluit.. ?? Of ben ik nu te futuristisch a la Chriet Titulaer aan het denken?
Die zijn er wel losse scalers/line-doublers/de-interlacers. Zie hier.
Echter denk ik dat een progressive DVD-speler goedkoper is.

Ik zou het eerst even aankijken misschien vind jij het wel mee vallen :)

• smooky
  • Niet online
Eergistere kwam ik er achter dat mijn KiSS DP-500 prograssive scan ondersteunt. Ik kan hier dus een SCART -> VGA kabel op aan sluiten aansluiten voor beter beeld.

Stukje gequote van de bron:
De progressive scan signalen worden namelijk verstuurd via de SCART aansluiting. Om gebruik te maken van de signalen is een converter nodig van SCART naar component, of van SCART naar VGA (RGBHV). De menu's van de speler bieden namelijk de keuze om naar keuze progressive component of progressive VGA signalen uit te sturen.
Mijn plannen voor een dedicated HTPC verdwijnen dus als sneeuw voor de zon.

Verwijderd

Ik schop effe dit draadje omhoog omdat ik me afvraag of het nog de moeite is om deze projektor te kopen? Is vrij goedkoop nu. Of kan ik beter voor een Z2 gaan?
Is het verschil tussen een z1 en een z2 groot qua beeldkwaliteit?
Pagina: 1