ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Een server-side scripting taal gebruiken en dan de content weergeven waar om gevraagd word in 1 pagina
sorry...curry684 schreef op 27 januari 2004 @ 23:02:
Sinds wanneer zit HTML/webdesign in Programming & Webscripting ipv in Webdesign & Graphics
Moved...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
vraag me af of curry684 beseft dat dit volgens mij ook niet echt een W&G onderwerp is. Volgens mij kun je zat sites vinden die dat doen en kijken hoe ze het gedaan hebben. Basiskennis naar mijn idee.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:30
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hij moet toch iets gaan maken met PHP, MySQL, ASP, etc. Zit hij toch in de goede hoek om een discussie aan te gaan welke taal hij het beste kan gaan lerencurry684 schreef op 27 januari 2004 @ 23:02:
Sinds wanneer zit HTML/webdesign in Programming & Webscripting ipv in Webdesign & Graphics
Moved...
http://www.csszengarden.com/ php? nee, design != php
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Je moet in ieder geval weten dat je vrijwel alle dropdown menuutjes niet over frames heen kunt laten downdroppen.
Je zat dus zelf al goed met: geen frames.
Download je van bijv. www.dynamicdrive.com of www.wsabstract.com een menuutje en je krijgt problemen, denk er dan aan eerst de faq van de maker door te lezen of hem te mailen; wij weten wel heel wat van code, maar voor dat soort specifieke oplossingen kun je toch beter aan de bron zijn.
Succes!
Je zat dus zelf al goed met: geen frames.
Download je van bijv. www.dynamicdrive.com of www.wsabstract.com een menuutje en je krijgt problemen, denk er dan aan eerst de faq van de maker door te lezen of hem te mailen; wij weten wel heel wat van code, maar voor dat soort specifieke oplossingen kun je toch beter aan de bron zijn.
Succes!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Frames zijn niet altijd slecht, maar je moet weten wanneer je wat gaat gebruiken. Voor sommige dingen moet je wel frames gebruiken omdat het niet anders kan.
Wie heeft jou weer opgegraven?ddc schreef op 27 januari 2004 @ 23:13:
Frames zijn niet altijd slecht, maar je moet weten wanneer je wat gaat gebruiken. Voor sommige dingen moet je wel frames gebruiken omdat het niet anders kan.
jawel, frames zijn wel slecht, frames hebben president kennedy vermoord!!ddc schreef op 27 januari 2004 @ 23:13:
Maar inderdaad als je dropdowntjes wil hebben enzo wordt het eens tijd om naar layers te gaan kijken
Stoer; Marduq
Pagina: 1