Toon posts:

[illustrator cs] Gummen oid..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik heb sinds kort het zeer handige illustrator ontdekt... en ben er dus nog maar een noob in...

Ik werkte voorheen heel veel met photoshop... ik maakte daar ook altijd logo's mee, maar wanneer een logo groter of kleiner moest worden moest ik altijd opnieuw beginnen ivm scherpte verlies...

Illustrator is de oplossing :D (vector :D) alleen heb ik een vraagje...
het is moeilijk zo uit te leggen, dus heb het bestandje toegankelijk gemaakt.. klik hier om hem te downloaden...

Zoals je ziet heb ik 4 layers... 2 layers zijn met tekst ( de "U" en de "D" ) en 2layers zijn met de vullingen van deze tekst. Nu wil ik graag 1 deel van U (letter+vulling) over de "D" heen hebben en een ander deel van de U onder de D hebben.... Nu heb ik zelf geprobeerd om te gummen... maar dit werkt niet :? weten jullie misschien hoe ik dit moet doen?!

Het liefst doe ik het zelf (leer ik het ook nog eens) maar als het te moeilijk is om uit te leggen en jij hebt zin om mij te helpen mag je het ook al aanpassen!!

Alvast bedankt!!

p.s. is er misschien een algemeen topic over illustrator.. kon met de zoekmachine niet zo gauw iets vinden!

edit: sorry... voor de mensen die mij willen helpen... het linkerpootje van de U moet over de D heenvallen... en de rest moet de D over de U

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 22:53 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
cut is je tool.