Toon posts:

bootup error a.g.v. processor

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Soms (1 op de 4 keer) als ik mijn pc aanzet blijft hij hangen (zonder windows te starten en zonder beeld). Ik moet hem uitzetten en daarna weer aanzetten (dan doet ie het altijd) waarna ik het bios menu op mijn scherm krijg met een melding dat ik moet controleren of de processor de ingestelde kloksnelheid aankan. Kan iemand mij vertellen waar de oorzaak ligt van dit probleem? Alvast bedankt voor een reactie (gelieve deze ook te mailen naar d.j.h.lardinois@student.tue.nl).

Gr Dave

Intel 2,4 ghz (533 fsb) at 2400 mhz
1 gb ram
asus p4pe moederbord
r9700pro videokaart
1 80 gb hdd

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Reacties gaan niet via mail, lees je eigen topic maar wat vaker, bovendien ben je potentieel spamdoel nu.

Het lijkt erop dat je juist last hebt van het coldboot probleem. Dit komt bij de P4PE vaker voor en er is een heel groot topic over dit mobo.
[rml]Asus P4PE - Deel 2 [ Ervaringen][/rml] In de startpost staat dit probleem al aangekaart.

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 27-01-2004 22:58 ]

{signature}

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Gelieve voortaan eerst zelf op zoek te gaan: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder is GoT geen helpdesk- je dumpt hier niet zomaar een probleem met de verwachting dat wij het maar voor je oplossen en ook nog eens terug emailen erover...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.