help me computer blijft hangen en ik was net bezig met een word document wat moet ik nu doen. Muis en toetsenbord reageren niet meer. Ik wil dat document niet kwijt kan iemand me helpen???
is dit serieus 
Als je PC hangt zit er niks anders op dan of CTRL+ALT+DEL, of gewoon een reset. Als Word dan later het document recovert heb je mazzel, anders pech ben ik bang.
Als je PC hangt zit er niks anders op dan of CTRL+ALT+DEL, of gewoon een reset. Als Word dan later het document recovert heb je mazzel, anders pech ben ik bang.
Wat denk je zelf eraan te kunnen doen dan? Forceren dat de PC het ineens wel doet. Probeer bijv. eens de ontvanger van een draadloos setje te verplaatsen of nieuwe batterijen.
Vaak i.i.g. bij WP, wordt een document als reservekopie opgeslagen en ben je hooguit maar een deel kwijt.
Vaak i.i.g. bij WP, wordt een document als reservekopie opgeslagen en ben je hooguit maar een deel kwijt.
ARME AOW’er
offtopic:
ruik ik hier iemand van fok! die ons aan het fokken is
ruik ik hier iemand van fok! die ons aan het fokken is
Hmm ik zou proberen inderdaad te hopen dat word recoverd of het tijdelijk bestand over een netwerk proberen de benaderen via de admin share mischien?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Mistory_16,
Welkom op GoT :-)
Toen je je toenet registreerde op GoT heb je je onder andere akkoord verklaart met Registratievoorwaarden en faq, 3 belangrijkste puntjes licht ik er eventjes tussen uit:
Nu - inhoudelijk. Als je muis niet meer beweegt mag je het als verloren beschouwen en kan je niets anders doen dan je PC uitzetten. Normaal gesproken zal Word bij de volgende keer dat je het op start automatisch proberen te herstellen. Dit gaat soms goed
Welkom op GoT :-)
Toen je je toenet registreerde op GoT heb je je onder andere akkoord verklaart met Registratievoorwaarden en faq, 3 belangrijkste puntjes licht ik er eventjes tussen uit:
- Toon initiatief, toon inzet. Laat zien dat je zelf iets gedaan hebt - daarvoor ben je een Tweaker
Post bv. even wat je gevonden hebt toen je zocht, laat zien wat je al gedaan hebt.
- Kies een goede topic titel - met die titel die je nu gekozen hebt kunnen we helemaal niets. Zie ook de Windows Operated Systems Policy bovenaan dit mooie forum
- Omschrijf je probleem duidelijk en scherp
Nu - inhoudelijk. Als je muis niet meer beweegt mag je het als verloren beschouwen en kan je niets anders doen dan je PC uitzetten. Normaal gesproken zal Word bij de volgende keer dat je het op start automatisch proberen te herstellen. Dit gaat soms goed
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()