Hallo,
Het probleem is het volgende:
Ik heb een asus P4P800 Deluxe mobo met daarop een P4 2,6 Ghz 800 mhz BUS
Ik was een beetje in de bios aan het klooien en heb de cpu dus 5% overgeclockt (met de ingebouwde asus functie waarmee je dus op percentage kan overklokken).
Alles liep stabiel.
toen heb ik em weer teruggeclockt en heb de performance mode op "turbo" gezet
hij zei dat er een cpu fan error was en dat ik de settings moest terugzetten (dit komt waarschijnlijk omdat me cpu fan op me aerogate II zit)
na het terugzetten van de settings is het misgegaan:
-als ik in de bios opstart loopt de bios na een tijdje (of soms zelfs al meteen) vast
-als ik naar windows opstart krijg ik na het Win XP scherm een fractie van een seconde een blauw scherm met witte letters te zien (het duurt te kort om te kunnen lezen) en daarna reboot de pc.
HULP GEVRAAGD
Alvast bedankt voor reacties, ik ben extreem wanhopig
Het probleem is het volgende:
Ik heb een asus P4P800 Deluxe mobo met daarop een P4 2,6 Ghz 800 mhz BUS
Ik was een beetje in de bios aan het klooien en heb de cpu dus 5% overgeclockt (met de ingebouwde asus functie waarmee je dus op percentage kan overklokken).
Alles liep stabiel.
toen heb ik em weer teruggeclockt en heb de performance mode op "turbo" gezet
hij zei dat er een cpu fan error was en dat ik de settings moest terugzetten (dit komt waarschijnlijk omdat me cpu fan op me aerogate II zit)
na het terugzetten van de settings is het misgegaan:
-als ik in de bios opstart loopt de bios na een tijdje (of soms zelfs al meteen) vast
-als ik naar windows opstart krijg ik na het Win XP scherm een fractie van een seconde een blauw scherm met witte letters te zien (het duurt te kort om te kunnen lezen) en daarna reboot de pc.
HULP GEVRAAGD
Alvast bedankt voor reacties, ik ben extreem wanhopig